岩岩訓訓下冇la la 醒左就訓唔返
都唔知點解
不過都好耐冇打過日記lu
生活可以話日日如是
冇學返既日子真係好悶
過都3小時就考中文lu
緊唔緊張??可以話唔緊張既
因為中文一向都唔係太好,冇咩期望
不過我覺得有d轉運= ="
玩既運好似冇咩咁,搞到冇野好做走去溫書
連扭蛋次次中既我都失手喇T.T
真係冇咩運
夜晚又可以見到Percy la
唔知仲認唔認得我唸...上次戴左眼鏡就唔認得= ="