今日考完中文返到屋企食左小小野
就出左去同桐&駿打機
一去到佢地話係M記
仲以為佢地坐M記打機...
搵左一陣都唔見
打比佢地la,又唔聽wo
之後聽到桐叫: 打咩電話ar死仔!!!!
佢地排緊隊買野食= ="
食咩??? 一個9件chicken餐+多5蚊又多4件chinken...
13隻= ="食死你ar!!!!!
之後上左桐公司打機
打一隻唔識打人既豬 = = .....其實係霸龍
之後玩到6點幾落機鋪打機lu~~~~
DDR!!!!去果陣桐係咁話我去M記前勁多靚女玩DDR,仲要唔勁ga!!!
超!!!靚女又點....都唔輪到我la T.T
玩左4首歌一停馬上流汗....
之後又玩beatmania ,GDS,頭D<====都係教駿玩
仲玩左打野果個,計分果個呢
今日用直打....真係好易...
次次都可以8xxx= =
之前都一時時打到8字頭,,呵呵識玩u
之後見有個男人打次都.....6xxx
仲要有女係到....柒到丫!!哈哈
WhAT's A HaPpY DaY
|