今日整好左自己部電腦lu
唔洗再用ar哥部腦<=====神機.....
其實都有fix到d咩,轉左個火牛同+左ram
不過真係咩事都冇wo
神奇...
1GB ram= =+
打機一流!!!!!之後上左DANCE ONLINE玩
有人叫我入團"死心"
死心真係個好名
係e個時候叫我死心,咁應境.....
唔入真係對唔住自己
Percy快D好返la!!!
大家都好擔心你ar!!!!!
可惡既病魔!!!!納命來!!!!!!!