我都唔記得自己幾耐冇上泥lu
之前cable 合約完左一直都冇搞到
可能打耐冇打字,好多錯字典打得好慢
冇得上網期間我都做左唔小野
買左新電話lu KU970 SHINE
好正,影相一流,特別係影PERCY ^^
又做左KFC 3日
日日都2點幾放工,白痴!!唔做!!!!!!
又唔係唔夠錢用
之後日日去葵芳玩DDR
同周發FD左...
仲有買左Graduation dinner既3 lu
但係唔知買咩鞋好....
仲仲好多好多但係......唔記得lu 呵呵呵!!!
仲有要搞搞個日記佢lu!!問題係....邊到入手好呢= ="
|