今日一早去左長洲swimming
約左家姐一家9:30碼頭等
其實我自己都唔係太想上
一來我好易暈船
二來覺得沙灘d水好dirty
不過當行下都好
之後by high speed入長洲
我未暈就到左,真好!!
落左船就直接去沙灘~~~GOGOGO!!!!!!
去左先10點幾,但係到有小好多人la~~
借傘借椅借浮床,
風和日麗真係唔錯~~


玩到1點幾先食野,不過都只係外賣m記返沙灘食,
食完野玩片石,最多彈7下!!呵呵!!!!勁ar~~~
之後去左借吹氣船玩,我行左幾個圈之後,有個靚女係浮台問我可唔可以載佢返去= ="
一個唔識游水既人,同班fd用水泡浮下浮下浮左出浮台但係冇力返去= ="
冇計la. . . . .幫幫佢拉左佢上沙灘. . . .
之後玩到6點就走lu ,日落西山
早上玩到日落,上船都影到d靚相^^

勁靚!!!!!以上全部係手機影的 = =
|