哈哈!!!好耐冇打日記la
今晚出左去打壁球
本身都唔係幾想去....
不過有fd 話要比返d野我
咁就唔去唔得la
打完ball 返到屋企先記等開泥睇
你地估下咩泥????
一打開.............
Wa!!!!壁球賽個杯ar!!!!!!!!
勁開心!!因為都打完左好耐,都冇人同我講有杯拎T.T