今日有開心又有d唔開心
因為今日Percy係船到有分
咁我地石頭們當然一齊去la
去買ticket果陣見到Percy 出左泥,
過去問下先知佢琴日都係船到= ="
仲要唔夠訓....好慘ar
之後買完ticktet 上船又等Percy
當然就影下相先la



之後就係船上面等到5點開show
不過等期間真係悶死
冇野好玩既......
不過玩killer 果陣....kukuku
我太勁la,玩3次得一次比人估到= =+
玩完killer先2點幾
仲想上去船甲板吹下風
點知...落9屎...
之後食下午茶,幾夠鐘
入左去之後當然要搵個靚位la
正中間= =+
好好聽ar,一起愛<===幾時出碟ar T.T
不過裕美唱歌果陣d人去左好多...
我聽到有人話好難聽...
之後就到Percy la!!!!!
你是我的石頭!!!!!!<===姐係日記果隻bg music
不過聽過LIVE 既人都會同意LIVE好聽好多...
借Percy 個blog 一張相先!!大合照!!!!

之後就落船去左玩頭d4 好貴不過好正!!!!
再之後就返屋企整個紀念品= =+
你睇!!!!!!!!!!!!!

好開心ar!!!!
|