今日見工好順利^^
1點見完之後出左去搵Percy 點知=="
去到就岩岩走左T.T
之後因為個個都未食野,所以去左和文食野
我個泡菜炒飯炒燶左,所以等左勁耐= ="
不過食食下野佢地話有野比我

就係E個LA,好開心AR,仲有MOVIE TIM AR,不過唔會比你地睇 = =+
之後出左去深水"寶"食DINNER,不過. . . . . 冇生日CAKE > <
不過D野都唔錯,但係唔錯得泥係貴. . . . . . .
不過好似冇咩人記得我生日LO
特別係果D打電話泥吹水都冇生日快樂果D AR~~~
心淡LA~
|