之前一直都好想打ga,不過電腦壞左,前日先買返
雖然知冇咩人睇,不過咁岩入左泥又有d時間既都睇下
今日同ar橙 講開,我問佢升中4升成點,知道佢升左上中5讀文科,
諗返自己升到中學之後完全係冇心機讀書,講真如果唔係自己有dd小聰明+上我果年既中3小人
我估我都升唔到中4,其實升到中4真係好想好想比d心機讀書
不過就係太多因素令我唔想拎起本書,今年仲要入得機鋪,一個星期去出血幾次
d老師日日都叫人讀書,我都知,都好想,不過放學返到去係人都想TAKE break
去到晚小小,AR媽又係到嘈,想溫都唔得LA,
可能你會話,你溫書唔通佢唔比你溫咩
我明........不過真係唔易開口,我AR媽係一個一時時講道理既人
同我真係好熟既人先有可能見過佢既真面目
不過算LA,都完左HKCEE la
最後得3分...一定冇得升中6
我自問真係有放到心機落去,如果我之前溫習方式有3分既話,冇問題,我心服口服冇野好講
不過今次我溫好哂,都得3分,我都冇野好講,因為O哂
好LA 8 月8果日就上左港專報名
收左!!!都好,有個文憑拎下,不過一個FD都冇.........
個個都IVE ,一係就返沙田讀.我就係紅磡
望就望到時識到多D FD LA
如果有d中4既人睇到既真係要記住
除非你諗住讀到中5就算,搵哂後路
如果唔係真係唔好玩咁多,中4開始多多小小都要溫d,一個中5真係溫唔哂ga
就算搵得哂都會用唔返出泥,因為問既方式唔同左就會諗好耐
仲有仲有....一定唔可以睇小中英文,因為我2有朋友15分不過中英都唔合格所以同拎10分冇分別
如果睇緊既你係升中5既.......祝你好運.............
|