plkk0842
暱稱: 麒
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...  

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

最新日誌
最近成日覺得怪怪咁. ...
2007-12-05
一個壞男人其實以前也...
開學一星期~
中秋節勁正勁好玩!!!!

日誌分類
全部 (123)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友

我的連結
尚無任何連結

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 8 月 17 日  星期五   晴天


2007-08-17

之前一直都好想打ga,不過電腦壞左,前日先買返

雖然知冇咩人睇,不過咁岩入左泥又有d時間既都睇下

今日同ar橙 講開,我問佢升中4升成點,知道佢升左上中5讀文科,

諗返自己升到中學之後完全係冇心機讀書,講真如果唔係自己有dd小聰明+上我果年既中3小人

我估我都升唔到中4,其實升到中4真係好想好想比d心機讀書

不過就係太多因素令我唔想拎起本書,今年仲要入得機鋪,一個星期去出血幾次

d老師日日都叫人讀書,我都知,都好想,不過放學返到去係人都想TAKE break

去到晚小小,AR媽又係到嘈,想溫都唔得LA,

可能你會話,你溫書唔通佢唔比你溫咩

我明........不過真係唔易開口,我AR媽係一個一時時講道理既人

同我真係好熟既人先有可能見過佢既真面目

不過算LA,都完左HKCEE la

最後得3分...一定冇得升中6

我自問真係有放到心機落去,如果我之前溫習方式有3分既話,冇問題,我心服口服冇野好講

不過今次我溫好哂,都得3分,我都冇野好講,因為O哂

好LA 8 月8果日就上左港專報名

收左!!!都好,有個文憑拎下,不過一個FD都冇.........

個個都IVE ,一係就返沙田讀.我就係紅磡

望就望到時識到多D FD LA

如果有d中4既人睇到既真係要記住

除非你諗住讀到中5就算,搵哂後路

如果唔係真係唔好玩咁多,中4開始多多小小都要溫d,一個中5真係溫唔哂ga

就算搵得哂都會用唔返出泥,因為問既方式唔同左就會諗好耐

仲有仲有....一定唔可以睇小中英文,因為我2有朋友15分不過中英都唔合格所以同拎10分冇分別

如果睇緊既你係升中5既.......祝你好運.............



« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 123 | »



tofumonzter@createblog.com