哈哈,
我又來寫日誌啦!
琴日同前日唔寫因為我好累,
是關星期三去o左大水坑踏單車,
7:00出門口,
到o左大水坑都已經好遲 - 有人遲到呀
p.s我唔識踏架。
去到租單車間鋪,
有個呀姨,
問我地租幾多部,
我都就說每人一部,
跟著就講可能會改…
之後個呀姨借多部無輔助輪的單車給我地,
有個人個細老學左半個鐘都唔識,
跟著我就踏。
好在顏星星教我,
之後我跌o左超多次 - 多o左好多復口
再在起步練習多次,
哈!
成功啦!
今朝早,
七點半起o左身,
同班fd去青衣街市上面個體育館打羽毛球,
有3個人遲到 - :~D
所以打o左十個字,
好累@~@
跟著三個人來了後,
同人地加姐個細老打oo左好多球
(我地打2粒鐘)!
聽日又要6:00鐘起身,
又去大水坑踏單車,
哈哈
暑假,
可能是導致所有人懶的主要原因,
無論讀書到做功課,
都懶了下來。
我很小這樣懶,
連寫日誌也懶得寫@@~....
---------------------------------------------
這幾個星期好忙,
無時間寫Blog,
難得今晚得閒,
所以先來寫blog。
今日又補習,
補完去學琴,
去到竟然撞到我呀姨同佢個仔,
跟著佢地就走o左。
-----------------------------------------
今日重睇麥兜,
好好笑,
尤其是睇佢隻腳瓜,哈哈
DX
琴晚,
訓唔著教,
打開電話入面個收音機聽,
聽到考會考個D人,
個個都好驚,
又話將來會如何面對,
搞到我都有D傷心。
去到7點幾,
終於訓著覺,
跟著10點幾起身,
呀媽話俾我聽,
我家姐(係會考生)考到2X分,
入到原校。