不知道奧運開幕禮大家有沒有看?不知道大家對這個開幕禮有什麼感覺。
我最欣賞是最後點火炬那刻,不知道大家是不是呢?
唉!今日我家姐去搭飛機去南京去旅行,我送完機之後,食o左 lunch 之後,跟著就去koo牙!
koo完之後,都唔係太痛,但是,食晚餐個時就痛到不得了,太慘la!
之前我講果要將畢業圖片傳比大家,但係「FCMS 6B(06-07)6B畢業同學的相聚處!」 個論壇無得上載,等左好久,我終於整o左個Blog出來。
現在,如想下載圖片,請到我的相薄那裡下載(http://photo.qooza.hk/pokman9)
p.S相薄密碼將在「FCMS 6B(06-07)6B畢業同學的相聚處!」貼上
唉!今個暑假真係慘,補習每星期要補三次
跟著又要去QOO牙,唉!