中秋節那天,月亮很圓。我和我的家人一邊賞月★
,一邊吃月餅。
品嘗了這些美味的月餅後,我們便玩火燈了。
我的花燈是……
開學啦!現在升上了F.2,同中一有很大分別!
希望我能夠盡快適應吧!
終於做完功課啦,好開心啊!
其待o左這天好耐啦!
又要為F.2準備啦!^^
星期日,我終於到東涌搭「昂坪360」。我決定以後都唔會再搭,太悶la。山上又好曬!!
一個字『悶」!
今日五點鐘,出街搭「車立」o既時候,突然急降三層,原來困「車立」……