2006 年 9 月 29 日 星期五  | |
5天  |
今日好多野發生啊,好耐無咁多野發生啦!!
媽咪今日無煮早餐,俾$$去BUY,
不過番到學校,換埋衫已經無曬時間啦,
只好餓住個肚。。>.<
早會操完啦,
番課室。
唸住第一個小息去食野,
點知......
老師好遲放,就算落到去,但排得隊,都食唔到啦!!
而且我見到某人。哈哈
......................
好夜啦!11:多,聽日又要操,
所以唔打啦!
請假得左。
|
| 刊登時間︰2006-09-29 11:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 9 月 28 日 星期四  | |
生日。  |
今日我又生日啦!
今日係我農曆生日,8月初7。
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
我都唔記得左,
放左學啦,補習啦!
我先記得,
差唔多成個補習社都同我講生日快樂。
哈哈!
新朋友-----蒨婷!哈哈
好好人嫁。。。
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
補習既時候,都唔知做咩?
連d好簡單既數都唔識,
因為.........
有心事!
唔知應唔應該打係度??
唉!
因為呢件心事,令到我無法專心。
我已經好肯定嫁啦!!
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
聽日.....早會步操,(升旗)
唉!真係唔想啊,好樣衰!
希望聽日好順利咁完成啦。。 |
| 刊登時間︰2006-09-28 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 9 月 27 日 星期三  | |
好多功課  |
好多功課啊,差d連日記都打唔到,
今日都唔知做咩,成日俾老師叫名,
特別係最後個兩堂,叫左兩次,係maths堂,
個miss袁都唔知點講書,
我都唔聽佢講,去補習社問miss好過,因為咁樣,
俾佢見到我唔聽書,
就叫我個名,兩次啦!>.<
唔知點解,d時間過得好慢!!特別慢。
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
抽筋玲同埋何詠都係我面前曬,佢地見過曹操,
好叻咩,放學去禮堂既時候我都見到啦!
其實我覺得,依家既一切都係順其自然啦,
既然未到個種關係,就一定有原因。
如果呢一世都無可能,就代表我地有緣無份,
係咁我都無辦法,我都唔想勉強。
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
通常都係講得出做唔到。
如果有緣就可以見面嫁啦,
見唔見到佢,就睇我同佢既緣份有幾多。
雖然間學校唔係好大,一定有機會撞到,
但係可能係擦身而過,呢d就....唉!
算啦!我可以點喎?
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
希望聽日英文小測,同i.s小測
都合格啦,特別係英文啊!
加油。。。 |
| 刊登時間︰2006-09-27 10:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 71 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|