2006 年 9 月 15 日 星期五  | |
無奈  |
今日無咩特別啊,
又係咁!
不過放學之後,
補手整紅十字個個壁報,
都幾開心啊。
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
聽日去bbq,
應該會好開心。
希望唔好落雨啦!
|
| 刊登時間︰2006-09-15 09:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 9 月 14 日 星期四  | |
SORRY  |
尋日有d野做,
所以無打日記!
∼∼∼∼∼∼∼∼∼
「佢」話想請我食飯。
其實都已經講左好耐,
不過我推左好多次,
「佢」又攞番黎講。
其實......
我唔係唔想同佢食,
唔知點解,
見到佢我個心就係咁跳,
依家,比起之前更加強烈。
咁樣既我,點同佢食飯啊!!
就因為咁樣,
我覺得自己好過份,
要「佢」等左咁耐,
sorry啊!
但係我都係咩都做唔到,
我已經好努力咁唸辦法嫁啦,
我唔可以好似其他女仔咁,同自己鐘意既人食飯,
仲係兩個人。我無辦法做到。!
呢個係我一個人既問題,
一定要自己唸辦法啊。
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
以為今日唔會落雨,
所以無帶傘
本來上午仲有太陽,
但係差唔多到lunch既時候,
竟然落雨喎!
唉!
我又唔守諾言。。。>.<對唔住啊!
放學,去補習,
補完習,又落雨,
唉!鬼叫我無帶傘咩,
唯有淋住雨咁番屋企。
真係辛苦啊!
行左好多層樓梯,
先到屋企樓下。
仲要一個人行,
嚇死人咩!如果突然有個黑影飄過!<---幻想力真係豐富!
哈哈!
其實番學都幾開心啊,
不過因為唔再係輔導班,
所以....
比起上年辛苦左啊,
d人又鬼死咁叻喎,
唉!
好討厭上p.e啊!>.< |
| 刊登時間︰2006-09-14 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 9 月 12 日 星期二  | |
平淡  |
今日過得好平淡,
無咩特別。
不過聽日就多野做啦,
要交$,
英文默書,
i.s默書......
聽日最特別既,就係佢生日!
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
唔知點解,我總係多心嫁,
我覺得,佢對我既一切都唔係鐘意我而做。
唔想俾人玩,我要既係真心,唔係可憐,
如果唔係,我寧願唔要啊。
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
如果愛是1,不愛是0
* 用乘法來計算愛情:
兩人都愛:1x1=1就是相愛。
兩人都不愛:0x0=0就是不愛。
有一人愛,一人不愛:1x0=0
單方面的愛情不會有結果。
兩人都只各愛一半:0.5x0.5=0.25
愛的成分變的比原來一半還少。
|
| 刊登時間︰2006-09-12 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 71 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|