2006 年 6 月 9 日 星期五  | |
黑色暴雨  |
今日又好似上次咁,
紅色暴雨,不過咁次更加大,變左黑色!
當所有人都知道係黑色,都好開心,
不過原來黑色暴雨,唔會被學生離開學校,咪唔好囉!
原來又係一場歡喜。
其他老師話俾我哋知,如果係lunch時細雨,就可以走!
好唔容易就到lunch,等左一陣,先可以走!
其實我唔鐘意,見到佢日日同女童軍一齊番。
其他野我都可以忍,但係我最唔鐘意,就係咁!
我唔敢再望佢一眼,我真係好唔想恨佢,
但係佢成日都係咁!
見一次,等於傷一次!
原來佢真係衰人。
|
| 刊登時間︰2006-06-09 02:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 6 月 8 日 星期四  | |
如果「愛」  |
今日有D無聊,見到佢一次。
不過都無分別啦!到左呢個地步!
今日有兩個測驗,一個考試。
一個英文唔計分既小測、一個正式既數學小測、一個中文口試!
我覺得大致上都無問題,但係我無溫過書!
今日考口試,見到佢係樓梯經過,
佢見到我,我見到佢,
大家有一刻既眼神接觸,佢好快就走啦!
問都唔問下,有D無奈!
好似太平凡。
如果日日都就咁,我會好快唔愛佢!
或者係好事啦!
|
| 刊登時間︰2006-06-08 07:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 6 月 7 日 星期三  | |
再一次不明白  |
今日放學之後有個環保時裝表演,佢有去啊!
仲同我講野。好奇怪,女童軍唔係同佢坐!
雖然係好事,不過時裝表演完左之後,佢係咁望,
唔知佢望邊個?
我經過佢面前,佢都好似睇唔到咁?
唔通.......
唔通佢同女童軍無變過?
就算係我都無辦法啦!
我有好多機會可以問佢,不過我唔敢,
我好想知道佢唸咩,
不過我更加驚,
知道結果,
因為.......
唔想消失依家既希望!
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
Dear:一位未曾見面既好友
如果我無左佢,可能生活會無改變!
但係我無左朋友會好傷!
唔好因為我唔鐘意你而唔同我做朋友啦?
sorry!我傷左你個心!

|
| 刊登時間︰2006-06-07 09:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 71 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|