今日一早 8點半 同詩去食早餐呀~~~
xdd我本來7點醒左 跟住又訓 搞到遲到................................~~
跟住食完大快活 詩就要返學啦 佢去camp~~~去長洲呀∼∼∼好遠咁bo~
跟住我就返屋企玩左陣電腦
12點 打比我 再落去一齊食飯~~~
同埋劉燕清,鄧詠欣= =
黎浩文飲茶 冇黎到~~~
跟住係盈豐 食完 慢慢行返去學校 去到天橋 我就返屋企lu~~佢地返去
希望早d返....................................>..<
e家 極快速度做唒d功課! 差英文同閱讀報告 我諗住入camp做埋閱讀報告.....xdd
加油!
|