琴日星期日
旦哥叫返去學校有野玩xdd
一點幾去市中心 食野
跟住食完買水彈~~~
買完 返去2點半到 叫埋mk華一齊返
跟住撞到黎浩文 一齊返埋
返到去 一開波 玩心臟病
d人d名 都熟啦
跟住我地A隊嬴左啦 對面差唔多淨係 出mk華 同歐倫
穎 未睇都估岩xdddd
跟住玩鬥快用個膠袋'不' d水 去個桶到
e次我地A隊 輸左@@!
跟住大家各自入水彈hehe
我地入得勁快勁多 穎入真係快xdd 我幫手綁
跟住落返去 玩排球咁既比賽
兩個人揸住一張垃圾袋 就放個水彈係上面 拋過去對面隊
最後 A隊win了XDD
跟住玩用手呀頭 夾住個水彈 唔準爆唔準 掉
好難呀 最後都唔知邊個打邊個啦
跟住最後 b隊比我地掉 跟住開始亂玩水啦xddd
用水喉個野最屈機xddd
最後有野飲
玩完執返好d垃圾
跟住執完我地d男仔 就玩三國殺啦 真係好好玩
玩左一陣要走 學校清場
跟住去m記 食野+玩三國啦
跟住 玩到10點先走= =....
返到屋企睇左陣電視 訓
|