今朝9點 返到學校!!!
好早呀 返到去 我,mk華,燦,王禮華
都唔知做咩咁早xdddd
跟住等到9點半 旦哥返到黎
就練啦
又玩又唱xdd 好正
跟住12點到 閃人
係燦,王禮華 樓下玩左一陣 真係好無聊呀xdd
跟住王禮華返屋企先~~~ 跟住我地3個去7仔 食下野
跟住返屋企 等到3點半 出黎篤波
真係好正xdd
我地又係 2蚊 篤唒成個開放時間
我唔知做咩 變得好勁 秒殺人hehe~~~
美式 變得勁左 ya~~
跟住玩到5點幾 走人 去7仔食野
係咁講野 講野後面要+傻仔唔係就輸xddd
真係超級非常無聊 , 傻仔xdd
聽日搵人玩....xdd
|