Music Playlist at MixPod.com
今日12點到 去市中心 同詩一齊行街~~~~ 因為佢換左新牙啊~~~~
係答車去市中心個時 見,到羅+欣同佢呀媽@@
跟住終於見到詩啦 就一齊去食野 睇到佢換左新牙仔 同埋扣住個d 都好痛....>~<
跟住我地食完野 去左屯門公園 去左一陣 就去華都 幫佢家姐買書
買完 行一陣 就返去lu 因為牙痛所以 行左一陣就返左去lu~~~~~~
跟住答車訓左陣覺....xd 跟住陪埋佢返屋企 我就走lu
今日都幾好呀xd 同詩都見到面啊xdxd~~~~