心情好煩覆... 我同佢好似變番以為普通既關係.. 但又諗唔到有咩可以改變好.. 但又想保持依家咁..平平凡凡 ... 但如果要保持咁大家既距離會變遠左.... 之後又開始留意番佢地... 咩呀 姐係仲留戀?!真差勁... 好亂 好煩..