今日好熱=口="
日日都咁熱 有冇搞錯呀...
雖然朝早有落雨...但下就就...唉唉
補完習打比聰...本想拎野 順路叫佢教我PHY 點知佢唔得行...唉唉
之後打比偉拎野...之後陪左佢去買野 番屋企
-w-好懶洋洋呀...
.......係咁等係咁等 唔得 等左唔係好奈
忍唔住 打左比佢 呵呵
同佢傾左3個幾鍾...第一次 過程中搞事=v= 哈哈
佢話佢好驚...今次我真係唔知佢驚咩 唉唉
但放心 一定唔會有事既
今日唔知點解特別響往佢
但最衰自己唔係好想出 又要溫書喎 頂...
做咩要咁聽話呢我...
今晚好似激嬲左Grape...唉唉 對唔住
其中有一小部份話係我細老講 唔好嬲啦...
最多我搵條女錫番你喇...
成晚兩邊msn走...到底為咩...唉唉
|