依幾晚唔過12點都唔訓...真係累死我 由於太累了 搞到今日遲左起身...呀 ...失敗... 訓唔夠 連上堂都訓埋一份...又失敗 上宗倫..佢地講話我成日打chung個名 是嗎?...最近也是偶然打打的說 小姐們 不要亂說了 如果你們想念他 我幫你們約他出來的說...呵呵 落雨...突然成個人好多感觸.. 望住個天白茫茫一片...好特別個感覺 想個刻永遠的停留 唉 今晚呀媽唔知做咩 好似好燥咁 樣樣都管 樣樣都話...無奈... 算喇...今晚在思念中找尋重要的人