好耐冇打blog啦.." 呼"
係呢排... 真係發生左好多唔開心既野... 大部份都係唔開心既... 係學校果到... 又係唔開心... 係果方面... 又係唔開心... 儀+變得月黎月多人討厭小矇了... 以前... 都會有好多朋子陪下我... 儀+... 根本一個都冇... 都唔係冇既..... 重有晚晚陪我訓交既小熊b囉.... 當每次有唔開心.... 都會冇人知道.... 佢地只係會意為我好開心.... 但係... 我只係表面快樂... 但心裡卻是寂寞... 不過算啦.... 呢種感覺... 都已經存在左好耐了... 都開始要變得習慣.... 重有一樣野... 唔知... 會唔會發生呢... 真的很害怕... 不敢面對佢.... 請不要在我身上發生...
唔該大家幫幫我手呀!!! 我係mybest開左個po... 你地睇下呀"
http://www.mybest.com.hk/viewthread.php?tid=3100354&extra=page%3D1 上去睇啦!!!! 最好有埋cm啦!!