最近真係發生左好多野呢... 開心的... 傷心的... 都有好多.... 開心的... 就係識左好多好多既朋友... 有... 均,,因仔,,銘銘,,小新,,呀然,,重有好多好多" 全部都好好人呢" 傷心的.... 就係... ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ 話明傷心野... 緊係唔會再提啦" 係米" 不過.. 我都會以開心過每一日... 嘻" 唔會要人擔心呢.." 我真正轉左做人仔啦!!!! 64353330!!!! sms比我啦!!!!!!
<===== 製成品" 商品:
<===夜光
星星價錢: 普通: x+$ 閃:: +$3 令身::+$2 夜光+$2起 55粒 :: $15 66粒 :: $20 99粒 :: $30 101粒:: $30 129粒:: $40 520粒:: $80 重可以買多d" 買得多d就自接傾價錢" 買得多就便得多!!!!! 55= 愛你無怨無悔 66= 願你我的愛情須須溜溜 99= 願與你長長久久 101= 你是我的唯一 129= 願你愛我到永久 520= 我愛你 一樽星星:唔計粒數: 樽1::$40 樽2::$30 樽3::$80 樽4::$30 要盒+$2 樽3有4色:::: 粉紅 橙 籃 綠 可以打比我架:: 69011944 msn: [email protected] 要唔要都流底comm3n+"