無法顯示日誌
愛是什麼一回事....? 拍拖...真係一件好事...? 就係因為愛.... 就係因為拍拖.... 我已經傷心過好多次.... 愛.... 會令好多人開心.... 但係... 有冇諗過.... 愛.... 係同時會令人傷心架.... 愛一個人.... 唔係一定要擁有佢.... 愛一個人... 係要令到佢開心呀.... 當你見到你中意既人... 而佢係開心既話... 你個心.... 同時都會變得開心....