琴晚過左葉生度訓* 睇野睇到4點幾, 今日返左學校*幾好 THEN去郵局伶野* 買野食.返HOME.. . 聽日返早/~\ PS: 8月30號 晏就 1點幾有條 傻仔打黎(唔講名啦] 叫我返工. . 我放假WO!! 哈,
SOR..放左你飛機'']
暑假就黎完LA,好快R, 唔想R,就返學LA, 唔想既原因.係F.5之後 就要返工 個陣就會得番. 好小時間玩. 到時1定會. 小左見你地呢. 小左1齊玩...... D時間咁快既!? 讀書生涯最後1年LA*..