13號晚過左葉生度訓,,
1早起身整野.
買M記.之後就搭969P出去啦,,
好開心呀,第1次同葉生去
9點幾出到金鐘,,
JOIN埋佢媽咪.就出發LA.
搭629*|1去到整年證,,WO
呢1年可以任去啦*哈
好多人囉! 咩事呀! 自由行!???
等左勁耐先搭到纜車,,
哈過到山上JOIN埋簡.兜.莫
就開始玩(愈)礦飛車.滑浪飛船..
熱死左,,咩都排隊架,,
麻煩 冇玩跳樓機!!淆TIM
李震塱等埋你''下次先玩啦.哈
玩到7點幾.就搭返車出去.
落MK食野.食完*就返HOME'
攰死左..
PS"呢個星期可能去多次*
朋友.BE HAPI
|