而家係葉生屋企`佢打緊機` 岩岩食到好飽`哈`1陣睇碟` 租左半醉人間同得閒飲茶` 聽日又要番工啦`呢個星期 返左6日工`期待出糧`
11點WITH亞CALL出元朗食宵夜` 發生左1件不幸既事`算>< 之後join埋塱&li `跟住睇佢2個食xd` 食完落左x打機` 打到12點幾`搭79go天水圍` 搵葉生佢地飲酒`玩左陣` 4點度就走z_z去左葉生 度訓`今日冇番工T^T訓醒`打左陣機`` 玩左陣 ` 就落去飲茶,, 哈哈 好飽 `之後陪亞簡睇醫生` 等左半個鐘`睇左3分鐘都冇!?!?!? 跟住就打麻雀 `打到11點幾番屋企 ` 聽日考試''
也許相愛熱戀一場` 過後變得抽象 就如共你曾有記憶都冰封結霜