| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 24 日 星期四  |
2006-08-24  |
分類: 未分類 |
今日我真係好開心呀!!
今日係我今年暑假-----最開心既一日>3<
好耐都未試過好似今日咁開心
所有唔開心既野都已經唔記得晒Lu~
真係好想以後每一日都好似今日咁開心
我今日許左一個願
好想個願望會變成真呀~
有一個人同我講:
既然你決定左,就要比心機
唔試過係唔會知架!!
無論結果係點,最重要係自己有嘗試過,唔會覺得後悔/遺憾
無論係點,我都會支持你架!!
我聽完之後真係好開心同好感動呀~~~
放心啦~我唔會咁易放棄架!!
|
2006 年 8 月 19 日 星期六  |
| 2006-08-19 |
分類: 未分類 |
好善忘喔=_=
又唔記得打日記=.=
尋日終於忍唔住口,買左朱古力

哈~食完好滿足唷>3<
等陣去天水園游水
希望唔好落雨啦~
唔講住啦,要執野呀~
收筆是也 |
2006 年 8 月 4 日 星期五  |
| 2006-08-04 |
分類: 未分類 |
今日好開心呀~
第一樣開心既野:
終於都唔洗再聽到---『三號強風現正生效』哈!!
第二樣開心既野:
尋晚聽「大鐵人123」,細So把聲終於好番啦~
佢地有一個最後倒數,倒數仲有幾多日森美同小儀就番黎
我都有個最後倒數:
仲有10日,森美小儀番黎啦!!!
10日之後就唔洗再聽卓韻芝既「給我電話」啦,Yeah>v<
雖然有d唔捨得「大鐵人123」
但係我都係鍾意聽森美小儀既「架勢堂」多d=3= |
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
| 2006-08-02 |
分類: 未分類 |
今朝一起身就唔舒服,又肚痛又嘔
本來要去補習,冇去到,諗住都唔可以同kathy佢地去唱K
就去訓覺,訓到11點,惠打比我問我點,仲有冇唔舒服
可能因為訓左一覺既關係,所以就覺得好d
就一齊去唱K啦
唱K:我地4個好似癲左咁,狂係度又唱又跳=v=
唱到2點幾,何恩話佢要走
我同kathy,惠就去影貼紙相
影完就番屋企
今日Kathy生日
生日快樂!!!!!!!!! |
2006 年 7 月 30 日 星期日  |
| 2006-07-30 |
分類: 未分類 |
唉. . .今日做左一件唔知岩唔岩既事
今日係屋企睇下電視,反下MSN,跟住落去反
7點番到黎就開MSN,見到牙彤on(唔係kathy)就同佢反MSN
反反下,佢就問我鍾意邊個
起初我都冇答佢
後來佢狂咁問我
我就答左佢
又多一個人知啦=.=(唔係嘉智) |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|