| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 26 日 星期一  |
| 2006-06-26 |
分類: 未分類 |
今日番到去對卷
英文G.E唔合格>.<
其他都合格
數學堂呀sir唱歌
唱"全因為你"
佢都唱得幾好聽
CCA:Ms Wong終於都同我地講話佢教埋今年就唔教
有d唔捨得
講真,我真係冇咩把握出年可以入番A班
就算有都係得50%
我真係好唔捨得呀
我唔想入唔番A班呀>.<
冇論點都好
友誼永固!!!
Forever Friends!!!
|
| 2006-06-26 |
分類: 未分類 |
今朝番到去上堂
頭兩堂冇得開冷氣>.<熱死=.=
今日唔教書,因為對卷
英文堂:對卷
GE:唔合格. . .67/150
Listening:23/24 都ok
英作:56/100 唔係好滿意
中史堂:對卷
中史:65/100 差左呀!!!
數學堂:對卷
卷一:76/150 合格
卷二:24/40 都合格
今日Math last一堂
呀sir唱歌"全因為你"
佢唱得幾好聽
聖經堂:校長同我地玩d低b game
冇人show佢
CCA:Ms Wong終於都同左我地講話佢教埋今年就唔教書
有d唔捨得. . .
佢話6月30搞o個個班會活動希望我地去
因為係惜別會,所以希望我地可以去
但係我o個日要銀樂呀
呀sir又唔比我唔番
唉. . .都唔知點算好
我想去班會活動,但係銀樂7月2要比賽
所以唔可以唔番
我唔知去邊好呀
有冇人可以幫吓我呀??
--------------------------------------------------------------------------------------------------
聽日last day
唉. . .最後一日一齊上堂啦
好唔捨得呀
講真,我真係冇把握出年可以入番A班
就算有,都係得50%
我覺得今年F.1真係過得好快
但係我知道,如果我出年入唔番A班
F.2就會過得超慢囉
我希望大家真係好好珍惜last呢幾日一齊相處既時間
就算出年大家唔係同一班
都可以keep住大家之間既友誼
無論點都好
友誼永固!!!
Forever Friends!!! |
2006 年 6 月 18 日 星期日  |
| 好唔開心呀!!!!!! |
分類: 未分類 |
我呢幾日都勁唔開心
日記都唔知打咩好
我真係唔明
點解"你"可以將朋友睇得咁兒戲??
唔通你真係唔再在乎我地既友誼咩??
我地都講左sorry啦
點解你連一次機會都唔肯比我地呀?
呢個世界上
冇人係完美架!!
點解你要咁呀??
有冇必要,要搞到我地連fd都冇得做呀??
我地真係唔係唔信你呀!!
你要我地講幾多次你先肯信我地呀??
為左"你"呢件事
我真係好唔開心
我喊左好多次
諗左好多野
諗番起我同"你"經歷過既野
我地籃球上既合拍
我真係好累呀!!
我已經冇晒心機去考試. . .
我而家真係好想番六仁呀
起碼. . .六仁唔會令我咁唔開心
唔會咁累. . .
點解你地唔可以好似六仁咁呀??
點解你地要好似成盤散沙咁呀??
點解你地唔可以團結d呀??
學期尾啦
我地相處既時間
一個月都冇呀
點解大家唔可以做好d
留番一個好印象比老師,比同學呀??
有d人出年可能入唔番A班架
你地做好d得唔得呀?? |
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
| 2006-06-14 |
分類: 未分類 |
聽日考試啦~!!!!!!!!!!!!!!!!
救命呀>.<
我仲未溫晒d書呀
點算呀??
唉. . .
聽日考中文
我諗我得掛
無論點都好,總知合格,入得番A班,幾多分都冇所謂
我最驚就係考中史.Math同IS
中史我未溫晒
Math我預左唔識
IS都未溫晒呀!!
點算呀??
唉. . .
都係唔好講d唔開心既野
講d開心既野啦~
Miss Lee今日同我地講
話6月30日同1E搞班會活動
問我地班去唔去
跟住佢問Miss Wong
Miss Wong話去
咁我地A班6月30日就可能會同1E一齊搞
不過o個日要練銀樂呀
所以唔知去銀樂定係去班會活動好. . .
不過都係等考完試先算啦
大家加油呀
我地要以A班為目標
一齊努力!!!!!
其實同你地相處既呢一年
我真係好開心
同你地一齊既日子
我最難忘既係教育營
我記得我地最團結既一次
就係天才表演
我真係永遠都唔會唔記得o個日
我希望你地都係
我真係好希望
我地出年可以企番o係同一個舞台
一齊表演
o係陸運會
可以再一齊完成4x100既賽事
一齊再踏上冠軍既頒獎台
唔知點解今年有好大既感觸
但無論點都好
我依然會記得:
Always Do Our Best,
And God Will Do The Rest! |
2006 年 6 月 13 日 星期二  |
| 2006-06-13 |
分類: 未分類 |
唉. . .後日考試啦
仲未溫書. . .都唔知點算
唔通真係a班冇望??
今日d堂都幾悶. . .
所以唔打算多講
今日忽然之間諗到好多野
不過唔知可以同邊個講
算啦~我好想快d考完試呀~
今日上堂,Miss Wong話試後活動會搞個大食會喎. . .
大咩鬼食會呀??
話就話係大食會
其實有好多人都知o個個唔係大食會啦
係有特別意思架. . .
我希望到時1a全班都可以去
當係留住一個美好既回憶囉!!
不過係咩意思
而家仲未講得住
因為我地班仲有半班人未知咩事
不過就算而家未知,遲d都會知架啦. . .
我覺得到時Miss Wong話比我地知既時候
一定會有半班人好驚訝
呢個始終係事實,我地都係接受現實吧啦>.< |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|