Marching Band Family
『銀樂隊』引以為榮
+[Band members永遠都是朋友]*
離開 這一刻感覺不會忘記
puihei
暱稱: yuki
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-18
2007-07-14
2007-07-11
2007-07-10
2007-07-09
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天


2006-06-26 分類: 未分類

今日番到去對卷

英文G.E唔合格>.<

其他都合格

數學堂呀sir唱歌

唱"全因為你"

佢都唱得幾好聽

CCA:Ms Wong終於都同我地講話佢教埋今年就唔教

有d唔捨得

講真,我真係冇咩把握出年可以入番A班

就算有都係得50%

我真係好唔捨得呀

我唔想入唔番A班呀>.<

冇論點都好

友誼永固!!!

Forever Friends!!!



2006-06-26 分類: 未分類

今朝番到去上堂

頭兩堂冇得開冷氣>.<熱死=.=

今日唔教書,因為對卷

英文堂:對卷

 GE:唔合格. . .67/150

Listening:23/24  都ok

英作:56/100   唔係好滿意

中史堂:對卷

中史:65/100   差左呀!!!

數學堂:對卷

卷一:76/150  合格

卷二:24/40  都合格

今日Math last一堂

呀sir唱歌"全因為你"

佢唱得幾好聽

聖經堂:校長同我地玩d低b game

冇人show佢

CCA:Ms Wong終於都同左我地講話佢教埋今年就唔教書

有d唔捨得. . .

佢話6月30搞o個個班會活動希望我地去

因為係惜別會,所以希望我地可以去

但係我o個日要銀樂呀

呀sir又唔比我唔番

唉. . .都唔知點算好

我想去班會活動,但係銀樂7月2要比賽

所以唔可以唔番

我唔知去邊好呀

有冇人可以幫吓我呀??

--------------------------------------------------------------------------------------------------

聽日last day

唉. . .最後一日一齊上堂啦

好唔捨得呀

講真,我真係冇把握出年可以入番A班

就算有,都係得50%

我覺得今年F.1真係過得好快

但係我知道,如果我出年入唔番A班

F.2就會過得超慢囉

我希望大家真係好好珍惜last呢幾日一齊相處既時間

就算出年大家唔係同一班

都可以keep住大家之間既友誼

無論點都好

友誼永固!!!

Forever Friends!!!



2006 年 6 月 18 日  星期日   晴天


好唔開心呀!!!!!! 分類: 未分類

我呢幾日都勁唔開心

日記都唔知打咩好

我真係唔明

點解"你"可以將朋友睇得咁兒戲??

唔通你真係唔再在乎我地既友誼咩??

我地都講左sorry啦

點解你連一次機會都唔肯比我地呀?

呢個世界上

冇人係完美架!!

點解你要咁呀??

有冇必要,要搞到我地連fd都冇得做呀??

我地真係唔係唔信你呀!!

你要我地講幾多次你先肯信我地呀??

為左"你"呢件事

我真係好唔開心

我喊左好多次

諗左好多野

諗番起我同"你"經歷過既野

我地籃球上既合拍

我真係好累呀!!

我已經冇晒心機去考試. . .

我而家真係好想番六仁呀

起碼. . .六仁唔會令我咁唔開心

唔會咁累. . .

點解你地唔可以好似六仁咁呀??

點解你地要好似成盤散沙咁呀??

點解你地唔可以團結d呀??

學期尾啦

我地相處既時間

一個月都冇呀

點解大家唔可以做好d

留番一個好印象比老師,比同學呀??

有d人出年可能入唔番A班架

你地做好d得唔得呀??



2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天


2006-06-14 分類: 未分類

聽日考試啦~!!!!!!!!!!!!!!!!

救命呀>.<

我仲未溫晒d書呀

點算呀??

唉. . .

聽日考中文

我諗我得掛

無論點都好,總知合格,入得番A班,幾多分都冇所謂

我最驚就係考中史.Math同IS

中史我未溫晒

Math我預左唔識

IS都未溫晒呀!!

點算呀??

唉. . .

都係唔好講d唔開心既野

講d開心既野啦~

Miss Lee今日同我地講

話6月30日同1E搞班會活動

問我地班去唔去

跟住佢問Miss Wong

Miss Wong話去

咁我地A班6月30日就可能會同1E一齊搞

不過o個日要練銀樂呀

所以唔知去銀樂定係去班會活動好. . .

不過都係等考完試先算啦

大家加油呀

我地要以A班為目標

一齊努力!!!!!

其實同你地相處既呢一年

我真係好開心

同你地一齊既日子

我最難忘既係教育營

我記得我地最團結既一次

就係天才表演

我真係永遠都唔會唔記得o個日

我希望你地都係

我真係好希望

我地出年可以企番o係同一個舞台

一齊表演

o係陸運會

可以再一齊完成4x100既賽事

一齊再踏上冠軍既頒獎台

唔知點解今年有好大既感觸

但無論點都好

我依然會記得:

Always Do Our Best,

And God Will Do The Rest!



2006 年 6 月 13 日  星期二   陰天


2006-06-13 分類: 未分類

唉. . .後日考試啦

仲未溫書. . .都唔知點算

唔通真係a班冇望??

今日d堂都幾悶. . .

所以唔打算多講

今日忽然之間諗到好多野

不過唔知可以同邊個講

算啦~我好想快d考完試呀~

今日上堂,Miss Wong話試後活動會搞個大食會喎. . .

大咩鬼食會呀??

話就話係大食會

其實有好多人都知o個個唔係大食會啦

係有特別意思架. . .

我希望到時1a全班都可以去

當係留住一個美好既回憶囉!!

不過係咩意思

而家仲未講得住

因為我地班仲有半班人未知咩事

不過就算而家未知,遲d都會知架啦. . .

我覺得到時Miss Wong話比我地知既時候

一定會有半班人好驚訝

呢個始終係事實,我地都係接受現實吧啦>.<