2006 年 10 月 14 日 星期六 【綿綿細雨】
今日學校唔駛返學我就去左金鐘個邊聽talk
同埋Nicole同埋Allen一齊
不過我約左Nicole8點45係金鐘地鐵站等
之後就一齊去..去到既時候都覺得好累
前日同男朋友(雲吞)傾電話傾到2點左右我就訓左啦
因為第2日要聽talk佢驚我冇精神
聽完talk原本約左男朋友係金鐵等點知我迷路去左灣仔
之後佢就去左灣仔等我
之後我地就去左吉野家食飯
食完我地就左睇單車同sogo
行左好耐又坐左係度打機
之後佢就送左我搭車返教會
佢就同朋友去睇波...
咁就過左一日lu..... |