2006 年 10 月 18 日 星期三 【晴】
心消失午夜天 最後和你哭著痴纏
今天請你諒解 經不了考驗
他即使有弱點 卻願和我跨步走前
心偏偏多配合點 彼此掛牽
*留給這世上我最愛的人
留低深刻熾熱吻
今天請妳獨自生活
要多珍重 不要感灰暗
離開這世上我最愛的人
從此不必掛念我
不必借喻命運不幸
愛可不是憐憫*
這一雙破落心 偶遇浮生仿若星辰
彼此欣賞縱陌生 終於也走近
哭聲飄過夜深 再度撩起失落心神
心偷偷給你著緊 祝福這生
Repeat*
弧單的心內的只是我
我卻愛他一個 人無緣留下缺憾
Repeat*
========================================
每次聽到呢首歌我都想哭
唔知點解可能呢首歌有d野感動到我
所以~~想哭囉
呢幾日都好眼訓唔知點解會咁啦
可能呢排好早起身同好早出門口返學既關係啦
所以~眼訓啦
不過唔知點解呢排好似個心都好掛住一個人
但是~又唔可以打電話關心佢咁
不過無論你點我都會為你祈禱架
你可以放心......
不過呢排覺得雲吞好多野對我唔住
現在發覺每個男仔講既野冇句真...
唉~~對唔住呀如果我有講錯既話 |