有時間記得留cm
記得再來丫~
2006 年 12 月 09 日 星期六 【晴】 星期六呢個星期六 返7點放6點但是6點35先收工 呢兩日都遲左收工好唔開心呀 收左工之後就買左少少野之後搭西鐵去尖咀 去到尖咀就打俾Chris問佢位置 之後搵到佢就開始食韓燒 食左好多蟹呀...之後去左機鋪打機 番到屋企11點15左右
2006 年 12 月 08 日 星期五 【晴】 星期五翠蓮生日快樂~~~~~ 呢日我返工返7點放12點但是都唔係盡時咁走 個日12點35先收工好唔開心 一來係收少左錢 二來又遲左收工 所以~我就冇返到學 之後就打機.. 唉~冇咩心機講野啦
2006 年 12 月 07 日 星期四 【晴】 今日猜番到工呀~係因為我唔舒服 所以冇番到工之後就10點幾去左睇醫生 睇完醫生我就搭車返公司 因為經理話要收d野 我就睇完醫生番公司俾佢 之後見到一個好耐冇見既人就係俊棋弟兄 傾左一陣就交換左msn同電話 之後我就搭車返學因為見時間盡早未打電話俾我班同學 約佢一齊搭車番之後傾左d野 咁我地就一齊番學..放左學就約左洛洛食飯 食完飯我又要番屋企訓啦 因為聽日又要番工真係辛苦呀
2006 年 12 月 06 日 星期三 【清涼】 今日都係6點左右起身 起左身就打電話俾ada叫佢起身 因為佢要陪佢麻麻令籌睇醫生 之後我就去左沖涼 沖完涼就打電話叫中指起身返工 打完電話之後就出門口搭車番工 因為返7點放12點呀..唉~由聽日開始每日都要6點45番到公司換3 真係慘呀~~~放左工就去左Ada屋企因為佢幫我錄左心花放 睇完之後入房打左陣機..之後我都要打埋日記 訓一陣因為今晚同bridget佢地食飯食泰國野... 唔可以咁夜番屋企..唔係會冇精神番工架......
2006 年 12 月 05 日 星期二 【清涼】 今日第一日返工返7點放12點真係好辛苦 又累因為企到腳仔都痛呀 好辛苦呀~~放左工之後就行路番學校 因為一來唸住減肥..二來慳錢既關係 所以選擇左行路番學..行到我好累又熱死 番到課室又熱wow都唔知點解既... 放左學去左Ada屋企食飯 食完飯番左屋企因為聽日又要番工 唔係今晚都唸唸住去你到訓 因為聽日要番工既關係 所以~我都係返到屋企洗衫之後玩陣電腦訓啦