"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天


聚舊 分類: 未分類

2006 年 11 月 04 日 星期六 【晴】

今日同平時差不多時間起身
起左身打左陣機先同玩左陣msn
先去沖涼整野食....
之後就換3去Nicole到
因為Nicole有事搵我幫手之後我就落左中心
之後我就幫到4點左右我就走左la
因為約左個shipment4點50分
唔係我就慘啦~~
做完shipment見埋營業師都7點先走
之後搭車去紅磡同Chris.Kelvin同呀琪食飯
食完之後去左機鋪打左陣機
之後就搭車番屋企.....

2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


YMAN 分類: 未分類

2006 年 11 月 03 日 星期五 【晴】

今日都係同平時一樣10點起身
起左身之後就沖涼換3...
今日我11點就出左門口啦因為約左子龍同景源食野
去左新世紀食..食完之後行番番學校...
今日上d堂好似唔係好明咁都唔知點算好
上完之後打電話俾Ada佢又冇接電話
所以~我唸今日睇死亡筆記都要取消啦
之後我另一個好朋友肥田(Mandy)約我食飯咁未去左又一城食
去到又一城等左好耐都唔見Mandy未打電話俾佢
之後見到啊哥個好朋友Jason之後互相打左個HI
之後我就繼續咁等Mandy
之後我地行左一陣就見到王偉文(yman)
行完我地就走lu
因為好累同要睇肥田

2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天


冇野做 分類: 未分類

2006 年 11 月 02 日 星期四 【晴】

今日都係冇咩特別咁呀~~
不過今日上英文堂既時候已經覺得好累
想訓但是又訓唔到唔知點解
之後都冇訓到..上商業今日考試呀
唔係好識希望都會合格啦~
之後上電腦堂我已經很累想訓
之後訓左一陣我就聽書唔係會唔識....
放左學就搭巴士去Allen中心搵佢幫手
點知去到冇人...就去左百佳買野番去食....

2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


睇戲 分類: 未分類

2006 年 11 月 01 日 星期三 【晴】

今日都係同平時一樣咁早起身
不過今日9點幾左右就收到我舊同事sms
不過我都冇咁樣起身~~因為我真係好眼訓呀
所以~冇睇到個sms....
起左身之後隔左一陣我就去左沖涼
因為個人好累呀~~所以沖涼
之後唸住今日唔番去睇醫生架
點知我同學打電話俾我咁我就要番
唉~今日真係好辛苦架...
有時覺得佢好自私架
佢自己做咩都得以我自己就唔得
唉~不過算啦...今日都唔係好開心
因為我同另一個同學講我瘦左7磅
佢就話我都係咁既樣冇咩點變
之後佢又唔話其他肥既人...
係要話我....之後我嬲左佢
因為佢講左d野好hurt人....
所以~我冇同佢講過野..
晚上我就同我舊同學Jenny同佢介紹既男仔睇戲
睇呢個余文樂之後去左食日本野...
食完之後就行左陣
就返屋企lu...今日就係咁渡過

2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天


萬聖節 分類: 未分類

2006 年 10 月 31 日 星期二 【晴】

萬聖節...一年一度既萬聖節今日都到左啦
不過~我冇唸住去慶祝d乜野
今日都係要返學
不過我隔離個位同學冇番
之前已經聽佢講會唔番
最後佢都係冇番架...
之後我就一個人唔舒服都番左
上堂聽書訓覺
因為好唔舒服訓左啦
之後就去左Nicole到Fax..
fax完之後我就同Nicole同安安食野
食完飯之後今日又係列席總會
開到很累又眼訓唔知點解...
之後開到10點15就睇肥田...



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 7
累積人氣: 8113
站內搜尋