2006 年 11 月 01 日 星期三 【晴】
今日都係同平時一樣咁早起身
不過今日9點幾左右就收到我舊同事sms
不過我都冇咁樣起身~~因為我真係好眼訓呀
所以~冇睇到個sms....
起左身之後隔左一陣我就去左沖涼
因為個人好累呀~~所以沖涼
之後唸住今日唔番去睇醫生架
點知我同學打電話俾我咁我就要番
唉~今日真係好辛苦架...
有時覺得佢好自私架
佢自己做咩都得以我自己就唔得
唉~不過算啦...今日都唔係好開心
因為我同另一個同學講我瘦左7磅
佢就話我都係咁既樣冇咩點變
之後佢又唔話其他肥既人...
係要話我....之後我嬲左佢
因為佢講左d野好hurt人....
所以~我冇同佢講過野..
晚上我就同我舊同學Jenny同佢介紹既男仔睇戲
睇呢個余文樂之後去左食日本野...
食完之後就行左陣
就返屋企lu...今日就係咁渡過 |