2006 年 11 月 26 日 星期日 【晴】
今日真係很累呀~~琴晚差不多2點幾先訓覺
今日本來約左爸爸7點食早餐
之後因為我好累呀所以冇食到呀
之後我今日8點30左右先起身
因為今日同中心既人行山
行左好耐同好累呀...
今日9點係伍華個邊集合之後等齊人聽樞機講埋野
就開始出發啦~真係好累呀...
唸住係架車到訓點知Allen又偷影人
所以~冇訓到之後回程先訓左陣...
今日都行得好辛苦又累
唉~~對唔住呀要等我既朋友
之後行完番到旺角就搭的士個邊番屋企
擁有時要學懂珍惜,
失去時要懂得放手,
沒有時要慢慢接受,
遇到時要好好把握.
要好好對待別人,
更要好好對待自己,
要學識笑,
要識獨立,
要習慣寂寞,
要享受歡樂
同Allen..Vicky..Tracy同Nicole番左中心
之後埋數埋完就番屋企lu
|