"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2006 年 11 月 29 日  星期三   晴天


為著 分類: 未分類

2006 年 11 月 29 日 星期三 【晴】

今日唔知點解訓極都唔夠
訓完又再訓之後差不多11點30先去沖涼
沖完涼就立即整杯麵食啦
唔係冇野落肚我會好肚餓架
整完之後12點15左右先出門口
番到學校12點35左右
都冇遲到~~真係好彩...
今日都唔明點解啊女我叫極佢去旅行佢都唔去
個男仔叫佢就去仲要人地俾埋錢
唉~之後電腦堂換位冇所謂你仲要成日換
問你點解又唔講..擺明當我係咩
都唔明你既..放左學就去左九龍城個邊見工
見完工之後就落左Nicole到
野都冇食就落左去lu...
開到好快因為今日人都唔係多
所以好早散會..........

2006 年 11 月 28 日  星期二   晴天


為什麼 分類: 未分類
2006 年 11 月 28 日 星期二 【晴】

 今日我都唔知點解好似番極都番唔夠咁
起左身我就去左沖涼
沖完涼之後我就整野食同睇電視
食完野我就換3番學啦
之後我就搭Nicole講既25m小巴番學
不過都幾快呀~~好呀我每日都可以慳番0.5
幾好呀10日就5蚊啦~~~真係開心
為減肥繼續努力...
之後唸住去Nicole到開會
點知Nicole又唔得閒雪雪又話番學
都唔明做咩野既

 

2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天


GYMGYM 分類: 未分類

2006 年 11 月 27 日 星期一 【驟雨】

今日都係同平時一樣咁早起身
因為今日唔駛番學都係咁上下起身
起左身就hea左一陣睇左一陣電視
我先沖涼因為約左2點30左右做gym
去到岩岩好2點30做gym做到4點15左右我就走左lu
之後就落左nicole到傾左陣計我就走左
因為約左爸爸5點30食飯
食完之後我又落番nicole到..傾計sent email等
今日就好似咁樣過左一日啦
唔知點解~~

2006 年 11 月 26 日  星期日   晴天


行山 分類: 未分類

2006 年 11 月 26 日 星期日 【晴】

今日真係很累呀~~琴晚差不多2點幾先訓覺
今日本來約左爸爸7點食早餐
之後因為我好累呀所以冇食到呀
之後我今日8點30左右先起身
因為今日同中心既人行山
行左好耐同好累呀...
今日9點係伍華個邊集合之後等齊人聽樞機講埋野
就開始出發啦~真係好累呀...
唸住係架車到訓點知Allen又偷影人
所以~冇訓到之後回程先訓左陣...
今日都行得好辛苦又累
唉~~對唔住呀要等我既朋友
之後行完番到旺角就搭的士個邊番屋企

 

擁有時要學懂珍惜,
失去時要懂得放手,
沒有時要慢慢接受,
遇到時要好好把握.
要好好對待別人,
更要好好對待自己,
要學識笑,
要識獨立,
要習慣寂寞,
要享受歡樂


同Allen..Vicky..Tracy同Nicole番左中心
之後埋數埋完就番屋企lu

2006 年 11 月 25 日  星期六   晴天


分類: 未分類

2006 年 11 月 25 日 星期六 【綿綿細雨】

 
今日一早6點幾就起左身打電話叫我朋友sam wong起身
之後我就未陪5點45我就起左身
因為俾allen一早sms嘈醒左
之後訓著左之後鬧鍾又響我就起身打電話俾sam叫佢起身番工
打完電話之後佢7點20左右打電話俾我
我冇聽到因為我好累訓左
之後唸住10點45起身啦
點知佢就10點就打電話黎嘈醒左我
之後訓唔到..好似男朋友咁好煩呀
不過我真係唔會喜歡你囉
識左你四年幾我對你真係冇感覺囉
我唔想我同我男朋友分左手你咁樣而同我一齊
咁樣同水泡冇分別
之後12點落到中心同Allen去左食小小野
我就同佢一齊搭車去紅磡.令野
之後番中心..之後我約左Ada去球場睇vicent踢波
點知見唔到佢之後晚上6點幾左右我就同Kelvin佢地食飯
食完飯就番左屋企lu



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 5
累積人氣: 8111
站內搜尋