今日真係好開心呀...
今日返到去都有d同學問我做咩冇返學
不過唔緊要啦~有d同學都冇問都唔緊要啦
===========================================
今日一早8點幾我朋友達達就打電話俾我叫我起身
因為我要係荔枝角見工
所以~咁早起身..之後我都訓多左陣
起左身之後就沖涼
唉~都唔明呢排點解屋企人成日都鬧架
整到我覺得好煩呀...之後沖完就換3去見工
見完工就搭車返學..今日都係返學放學
因為放左學約左達睇戲睇呢個"生日快樂"係古天樂做架
多謝你陪我睇呀睇呢套戲我唸起好多事呀真係唔開心呀
最後古天樂都死左覺得好慘呀
不過~我覺得我對你有少少好感呀
唔知點解呀不過希望我同你可以有將來.......
|