呢日係2006年12月31日最後一日啦
唔經唔覺今日已經最後一日啦....
今日一早起身之後就去左沖涼
因為要返教會敬拜神..
所以好早起左身之後就崇拜
返完之後就去左食飯
因為Janice番左教會
之後同埋敏莊..macy同佢老公同Janice去左食泰國野
食完之後就各自走..
我就行去地鐵站搭地鐵落尖咀
因為約左Ricky同我中學同學
不過3點幾既時候我中學仲未到
就同Ricky兩個人去左行街有永安百貨同文具店
行完之後我中學同學就打電話同我講我現在先係教會走
應該4點30左右..先到之後未同Ricky行多陣先搵佢
見面之後就傾左陣大約6點左右佢就走左lu
之後就傾左陣計..8點30左右就出發
去Ricky上水既屋企..嘩去到真係好好玩架
又大又好玩..之後d人差不多到齊既時候玩大富翁就抽籤決定
之後我同Ricky一組..其他人就兩個一組..有一組仲係三個人一組
玩到差不多時候大家就係度倒數...今年覺得自己好開心呀
雖然冇左個個人都有你呢班朋友陪我渡數
我覺得好開心呀....之後就搵埋大富翁玩完之後抽獎
抽完之後就大家寫今年07年既目標不過我都唔敢寫搵男朋友之類
因為自己知道自己既事所以唔會咁咩..
之後就走lu..不過仲之跟Ricky佢地一齊搭火車啦
就唔駛等觀塘車啦..又貴又唔經我屋企又要轉車
真係太黑我憎啦~之後番到屋企係度睇下有咩Hello Kitty
多左好多呀好開心呀..順便幫我朋友..
之後就訓lu..剛剛訓醒又俾媽媽叫醒左
真係好慘..之後我就訓訓到11點左右打電話俾Jenny佢冇接電話
已經知道佢放我飛機之後未打電話俾Ricky同佢講
之後我就訓多陣..12點幾Ricky打電話問我起左身未
我話未訓多陣先之後一訓訓到2點幾..途中有我朋友打電話黎
我都訓唔聽..因為真係好累....
|