"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天


參觀 分類: 未分類

今日唔駛返學去左參觀去左金管局參觀
約左係香港站等..之後今日我睇完電視
就行左去黃大仙地鐵站個邊搭地鐵去金鐘
因為我要去令學將個人學生八達通
另完之後就唸住行去中環點知見到我班個同學子龍未搭地鐵
點知佢講既野講左又唔算數不過算...
之後放左既時候未去左搭船返尖咀
食完野未搵Ricky點知未番到..係陳誠記等既時候見到Roy哥哥
個時我隻眼已經有淚水點知俾佢見到
之後Soiee到左傾左終於忍唔住喊左出黎俾哥哥見到
後來冇事之後同佢地有講有笑...
晚上同佢地傾下計...

2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天


新的一年但冇番學 分類: 未分類

今日新既一年第二日我今日冇返到學呀
係因為我唔舒服所以冇返學呀..
今日7點幾已經嘔到死因為唔係好舒服
點知不停set鬧鐘之後都唔起身
最後11點15終於起身啦
因為再唔起身就會返學遲到架啦
起左身之後就沖涼沖左半個鐘呀
最後唸出門口又嘔之後都冇返到學
因為真係好唔舒服所以冇返到呀
之後玩左陣msn我都訓啦
因為唔係好舒服呀~~所以訓左陣訓到4點30左右又玩左陣msn
之後我又訓到差不多5點45左右就醒左
到現在..就打電話俾Tiffany叫佢買粥俾我食
現在都等左差不多1小時啦
仲要等幾耐呀...我好辛苦又肚餓呀...
點解可以唔唸人感受到架.....

2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天


新一年新的開始 分類: 未分類

今年係2007年1月1日啦
新既一年唔知大家有冇咩`願望同目標呢
我今年既目標就係想個樣得個樣
做咩野都成功~今日一早起身本來11點起身
因為約左Jenny12點係匯豐銀行等..之後打電話俾你又冇接到
之後未打電話俾Ricky同佢講我地會俾人放飛機
之後就同Ricky講我想訓多陣之後Ricky12點幾就打電話睇下我訓醒未
點知我未訓醒訓到2點左右先起身
因為琴日真係好累又夜訓又夜番
所以~訓到咁耐..今日係最後一日放假啦
聽日又要返學啦好似好多功課都冇做到....

2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天


最後一日 分類: 未分類

呢日係2006年12月31日最後一日啦
唔經唔覺今日已經最後一日啦....
今日一早起身之後就去左沖涼
因為要返教會敬拜神..
所以好早起左身之後就崇拜
返完之後就去左食飯
因為Janice番左教會
之後同埋敏莊..macy同佢老公同Janice去左食泰國野
食完之後就各自走..
我就行去地鐵站搭地鐵落尖咀
因為約左Ricky同我中學同學
不過3點幾既時候我中學仲未到
就同Ricky兩個人去左行街有永安百貨同文具店
行完之後我中學同學就打電話同我講我現在先係教會走
應該4點30左右..先到之後未同Ricky行多陣先搵佢
見面之後就傾左陣大約6點左右佢就走左lu
之後就傾左陣計..8點30左右就出發
去Ricky上水既屋企..嘩去到真係好好玩架
又大又好玩..之後d人差不多到齊既時候玩大富翁就抽籤決定
之後我同Ricky一組..其他人就兩個一組..有一組仲係三個人一組
玩到差不多時候大家就係度倒數...今年覺得自己好開心呀
雖然冇左個個人都有你呢班朋友陪我渡數
我覺得好開心呀....之後就搵埋大富翁玩完之後抽獎
抽完之後就大家寫今年07年既目標不過我都唔敢寫搵男朋友之類
因為自己知道自己既事所以唔會咁咩..
之後就走lu..不過仲之跟Ricky佢地一齊搭火車啦
就唔駛等觀塘車啦..又貴又唔經我屋企又要轉車
真係太黑我憎啦~之後番到屋企係度睇下有咩Hello Kitty
多左好多呀好開心呀..順便幫我朋友..
之後就訓lu..剛剛訓醒又俾媽媽叫醒左
真係好慘..之後我就訓訓到11點左右打電話俾Jenny佢冇接電話
已經知道佢放我飛機之後未打電話俾Ricky同佢講
之後我就訓多陣..12點幾Ricky打電話問我起左身未
我話未訓多陣先之後一訓訓到2點幾..途中有我朋友打電話黎
我都訓唔聽..因為真係好累....


 

2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天


見左差不多一星期 分類: 未分類

今日一早差不多9點鬧鐘就響左之後Ricky打電話俾我
不過我相信Ricky都係未起身因為聽到你把聲似未起身
之後就打電話問妹妹點佢冇聽電話我未繼續訓
訓到10點左右俾媽咪叫醒左佢同我講佢搵到工現在返工
咁我未叫佢小心d之後我未又訓訓到11點30左右俾d sms整醒左
未起身之後睇下未打電話俾Ricky同佢講咩情況
之後開左msn同我契哥傾左陣之後我就沖涼
沖完涼就換3因為約左Ricky有野傾...
傾完之後就見到Pat妹同佢坐到差不多5點30左右就走左
送左佢搭車之後我就返公司因為約左Ada未夠鐘未返去先
順便同Ricky講番聽日約幾點之類...
講完之後我未去搭地鐵搵Ada去左食元氣食
兩個人210左右..都唔貴既..之後就行左陣買禮物聽日抽
不過見到份禮物我都好喜歡唔捨得俾你地呀
之後就搭車搭到去九龍城唸住搵媽媽點知唔見佢
未番屋企點知佢返左屋企啦....今日就係咁



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 1
累積人氣: 8107
站內搜尋