琴日既日記應該琴日寫點解我會今日先寫既呢
因為我....琴日唔係夜番而係番到屋企爸爸用緊電腦
所以未...今日先寫囉....琴日有一早好早起身
因為比間公司打電話約我見工未俾佢嘈醒左
之後未起身睇下邊個囉...點知係Chris間公司
打電話俾我咁未抄下資料..之後就上左陣網去左食野
因為冇printer既關係就叫左劉生幫我printer唔該你呀
你都係用公司資源晏左d就係去左九龍灣因為搵左啊Ling
幫我printer cv..之後等埋文迪就去尖咀既dream house到
hehe...係我喜歡既人接我地上去dream house到架
不過好好笑囉佢話我去到遠一遠之後一路傾住電話
一路過黎呢個感覺好似似層相識既感覺呀...
上到去玩完大富翁之後就傾陣計就走lu....
|