"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 2 月 24 日  星期六   晴天


觀塘 分類: 未分類


今日唔想咁早8點幾起身..所以訓到9點10分左右先起身
因為琴晚爸爸返左工我同Ada傾電話傾左2小時左右就收線啦
因為我今日要一早起身去拜年..
今日一早去觀塘聖約翰到拜年
約左Nicole同Keyne去李神父到拜年
拜完年之後就返紅磡個邊食野
食完野就去左枝蘭到拜年..拜完年就返左中心同Nicole做野
做完曬之後就同佢一齊出去食晚飯
食完之後就hea左一陣先返屋企洗衫
因為聽日要著所以要洗衫

2007 年 2 月 23 日  星期五   晴天


pocket money 分類: 未分類

今日10點幾起左身之後就沖涼
因為約左Nicole去拜年
到左葵芳之後就去買野上去
之後就拜完年就飲茶
飲完之後就返左公司之後就去左華仔到拜年
去完華仔到就返左公司
因為同Nicole有野傾唔係仲有個幾鐘我又唔想係旺角行來行去
所以陪Nicole返公司..之後就整埋少少野
唸住出門口點知呢個珍妮花放飛機
所以冇去到同Nicole食埋少少野就走左

2007 年 2 月 22 日  星期四   晴天


食飯 分類: 未分類

今日1點15同爸爸食lunch之後覺得凍左返屋企另番件外套著
之後就行去mtr搭車去美孚mtr轉西鐵個時已經2點35分叫咁早
就係西鐵游西鐵游到屯門個時已經3點10分未游番去錦上路
見完工未打電話俾達點知佢去左屯門..我未周圍打電話搵人
食飯點知冇人覆之後同左Ling食飯食完飯行左陣apm
唸起好多唔開心既事..之後就搭車返屋企啦
因為好累既關係所以就搭小巴返屋企
返到屋企就同winson傾左陣電話
我地好似乜野都傾得埋
好開心呀..難度神覺得呢個係我男朋友
所以我應該同你一齊..陳生...

2007 年 2 月 21 日  星期三   晴天


dream house 分類: 未分類

琴日既日記應該琴日寫點解我會今日先寫既呢
因為我....琴日唔係夜番而係番到屋企爸爸用緊電腦
所以未...今日先寫囉....琴日有一早好早起身
因為比間公司打電話約我見工未俾佢嘈醒左
之後未起身睇下邊個囉...點知係Chris間公司
打電話俾我咁未抄下資料..之後就上左陣網去左食野
因為冇printer既關係就叫左劉生幫我printer唔該你呀
你都係用公司資源晏左d就係去左九龍灣因為搵左啊Ling
幫我printer cv..之後等埋文迪就去尖咀既dream house到
hehe...係我喜歡既人接我地上去dream house到架
不過好好笑囉佢話我去到遠一遠之後一路傾住電話
一路過黎呢個感覺好似似層相識既感覺呀...
上到去玩完大富翁之後就傾陣計就走lu....

2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天


赤口 分類: 未分類

今日初三不宜吵架呀
今日一早7點15左右起左身之後就沖涼
沖完涼就打電話叫佢起身
之後食早餐7點45就收到另一個你的朋友電話
之後我食完早餐就行去地鐵站...
因為約左你8點30係太子地鐵站等嗎
之後行完山頂就去左飲茶
飲完茶就去左打bowing..第一次打全中..勁呀
打完之後就去左食pizza hut
食完就同啊ling行左陣就返屋企lu




puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 23
累積人氣: 8150
站內搜尋