唔經唔覺今日已經2月26啦,,仲有3日就3月啦
時間過得好快呀...唔經唔覺我今日係最後一日放假
10日既新年大假已經搭入尾聲啦..係時候同假期講拜拜啦
聽日又要返學啦....不過返學都岩既..唔返學邊有得好野呀
今日11點幾起身起左身之後沖涼之後玩msn同睇網頁
呢排d生活都係咁上下..唔知點解既呢
之後玩玩下就覺得肚餓未周圍搵野食
爸爸1點幾好似好意外咁見到我wow
就問左我一句你今日唔駛返學咩
咁我事實上逢星期一係唔駛返學架
所以~見到我都唔出奇架
之後爸爸話肚餓未陪佢出街食
食完之後番到屋企未繼續玩msn同睇網頁
不過今日真係好多電話打黎呀
有bertbert啦..黑人憎既偉同漂珍姊妹
不過bertbert你打左好多次電話俾我以為你有d咩事添
之後我都覺得你有事架啦
所以就同你傾左陣...
之後有個網友問左我一條問題我好想問大家架
其實你覺得2 個人一齊, 最緊要咩呢
大家覺得係d咩呢我覺得兩個人一齊最緊要係信任囉
而你地又覺得係咩呢?
不過我都問左網友一條問題我又問大家呀
你地會否介意自己另一半同異性朋友出街無論食飯..行街同睇戲呢
不過我都好想知係唔係真係好介意架...
|