今日都係同平時一樣咁過生活
終於17日既大假咁就快放完啦
唔知點解好想又放過呀..因為讀書就會自然有咁多假放既
工作就會少好多架唔知點解
可能讀書有讀書既生活..工作又有工作既野忙
所以現在一定要好好珍惜讀書呀
我都就快畢業啦6月11日就開始考試啦
所以一定要努力唔係就會好慘架啦
其實我本來真係好想打電話俾你
但是我真係冇勇氣呀最後都係同你MSN左幾句
之後我都唔敢再煩你啦
好想俾你靜下我明白好多野架
今日有個人同我msn講佢咁樣同我講
Brian Chan 說:
佩雯, 你是很好的女孩, 很寶貴的女孩
其實我想問為一個人付出左係唔係一定天工地道既呢
愛一個人係唔係無求什麼既呢
當我真真正正第一次同一個人表白既時候
佢可能真係唔會對我點
但是我已經付出過已經夠啦
我好辛苦呀累啦
我同佢去完旅行咩野都冇發生過
唔好再問啦...如果咁想知道你地自己打電話俾佢啦
或者msn佢啦.....
|