SOIEE生日快樂~~~~~~
今日本來10點幾起身架點知好眼訓11點幾先再起身
一起身就同佢傾左陣msn之後先沖涼
因為可能我太掛住你啦連琴晚都訓覺夢見你呀
唔知點解啦~
今日返學都係平平無奇第一堂原本班主任堂但是班主任無番
所以酒店個啊sir代左佢堂.....啊sir好串呀
之後今日都係上電腦點知啊sir話我打得好快
有進步都有第六架幾好,,,之後放左學去左旺角
因為約左啊兒佢地聚舊....
之後好多人呀晚上打電話俾你你唔知係唔係嬲左我
我打電話俾你都冇覆你唔好嬲我啦
對唔住呀........今晚唔會訓覺會等你既電話............
|