"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天


presentation 分類: 未分類

今日本來9點幾起身架但是因為好眼訓既關係
所以`我最後都10點15先起身沖涼
因為起左身之後要沖涼換3返學
仲要食lunch唔係真係遲到
不過今日都傾左陣msn之後就出門口啦
我唸住搭巴士返架點知落到去走左架巴士好無奈囉
之後就搭小巴返學..我搭巴士就$4蚊..小巴就$3.5
不過兩個都唔同站落車既...
今日都好留心聽書到左普通話振彬坐左我後面
因為考普通話佢唔識知道我有份野
所以出貓坐左我後面...之後好累既關係訓左陣
因為FEEL到有sms所以醒左
maths堂就presentation都順利過左..
之後上上下堂有d凍原來係出面落大雨呀
我d同學講落大雨不過我都有帶傘唔驚
放左學之後行左去又一城
因為約左Mandy食飯順便俾信佢
俾完佢行左陣之後食野
食完野就返左屋企lu
因為要睇電視睇唐心...

2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


愛的故事~~part1 分類: 未分類

今日又係好早起身呀一早俾呢個中學同學打電話嘈醒左
之後訓到9點45左右我鬧鐘都響左我要起身啦
因為要起身做好多野例如執書包..沖涼同洗衫
嘩~真係好似好多野做...
不過都唔係既起左身玩左陣msn我小學同學問我琴日present點
我就話佢知改期都好既...
之後同我好朋友傾左陣msn囉...
琴日講到搵左首歌俾我好好既朋友唔知佢睇左我email未呢...
如果睇左又會點呢......仲有58日啦.....
呢幾日個弟兄都有打電話同我傾計,,多謝你呀
今日唔知點解好似好累咁
上商業既時候送左個公仔俾miss
英文堂就好累上上下堂訓著左lu
之後都冇咩野放左學同銀銀佢地傾cs project
去左沙爹王食..都幾貴呀好彩之前問爸俾左錢
唔係真係唔知點...傾完就各自回家

愛的故事~~part1
男:今宵的小伙子傾吐憾事
誰人癡癡的要再聽故事
女:偏偏癡心小子只知道上集
祈求下集是個可愛夢兒

合:知不知對你牽上萬縷愛意
每晚也痛心空費盡心思
這小子欲斷難斷這故事
全為我愛上你偏偏你不知

男:春風輕吹點點火花襯月夜
人人開開心心說說故事
女:終於傾出這小子的往事
長年累月為你怎再自持

男:今宵知否對你的暗示
為何真的將它當故事
女:偏偏癡心小子只知道上集
祈求下集是個可愛夢兒

合:知不知對你牽上萬縷愛意
每晚也痛心空費盡心思
這小子欲斷難斷這故事
全為愛上了你偏偏你不知

合:知不知每晚想你十次百次
每晚也去等因我極心癡
可不可合力延續這故事
延續這片愛意一生兩相依

2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


下雨天 不安 分類: 未分類

今日都唔算早起身啦~本來唸住9點幾架
但是因為好累既關係所以訓到10點15左右就起身沖涼
因為好熱呀唔沖涼唔得呀...
之後就沖涼睇下msn有冇人叫我
點知係有係我好朋友..
同佢傾左陣...之後呢排我都有煩惱
所以~~教會個弟兄就打電話俾我同我傾左陣
之後我就出左去買飯食..因為我好肚餓既關係
所以~就買左叉切雞飯食..食左一半放左係雪櫃...
食完之後就收到我班同學電話..要present我都唔知點present呀
之後就搭車返學呢排架巴士好早走呀...
明明係12點19分走呢排17分就走左啦...
好討厭呀...之後今日搭10號巴士返學點知塞車返到學校好彩未點名即
之後電腦堂好留心聽書因為要學整網頁所以好留心
之後就上中文堂啊sir勁講d喊野呀..唔要得呀
晚上msn online見到我朋友我sent左佢想要既歌俾佢啦
希望佢真係喜歡同鐘意啦
因為我搵左好耐架啦~希望我為左你做既野
你唔會誤會我d咩野啦...因為我一向都係對朋友咁好架
所以~如果你覺得有咩野你不坊坦白同我講啦
今日學校派左份問卷俾我地做
問我地會搵工定讀書..不過我兩樣都想呀
不過都要睇自己有冇錢先得...


2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天


想去愛你 分類: 未分類

琴晚等你呢個woon電話等唔到你番屋企
之後12點幾我已經好累同唔舒服
所以訓左..之後俾你呢個woon1點幾打電話黎嘈唔醒
之後我2點左醒左就打番電話俾你啦~woon點知你訓左..對唔住呀
同你傾左好耐你又問下我有冇事..真係多謝你既關心呀
呢幾日都同你傾得好開心呀..多謝你呀...
係我最失落既時候令我開心多謝你呀.....
woon對唔住呀今日令你冇返學要幫我講project同sms
今日好早起左身之後9點幾醒左
起左身之後就玩左陣msn之後就沖涼同換3返學
今日我既心情既歌我覺得係呢首....

如果  當天偶然曾提起我
難道我  這樣已經足夠快樂
如果  沉默真的太多因我怕又出錯
不想躲  但怎麼跟你講  可否接受我

* 而每次見你身邊許多許多個
假設你是我  怎可能沒妒忌  沒痛楚
再記掛你多少光陰瞬間不覺已消磨
來日老掉時  仍是獨個麼 *

想到你  夜深中突然心痛過
求憑著一首歌  你一生都記得我
想愛你  日子為何都給錯過
多少個秋和冬走過  才肯喜歡我

如果  只感到無聊才找我
能共你  說著笑都感到快樂
如果  何日街中碰到都見我是一個
可清楚  日子的喜與悲  想跟你渡過
Repeat *

想到你  夜深中突然心痛過
求憑著這首歌  你一生都記得我
想愛你  像此生未真的愛過
多少個秋和冬走過  才可清楚我
怎麼你竟然捨得我  常孤單一個

2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


傷心的 分類: 未分類

今日一早俾爸爸係到發癲整到我7點幾又起左身
起左身就sent左個sms俾我朋友
sent完之後好彩又可以訓得番
之後set左鬧鐘9點15要起身
但是~我好累既關係所以訓多陣
之後就收到啊媽打電話俾我
俾左$200蚊我交電話費
之後我都係要入銀行原本唸住睇完郭晉安先去幫佢交同電費
點知睇到12點30就出門口啦..同順便食野
食完野我就搭車返學因為今日要補課
第一二堂係補人際...所以好早就返左去....
之後4點就補電腦..今日係教整homepages
我好留心聽Francis講書呀因為我要送homepages俾我朋友呀
所以我好留心咁聽.......
今日心情唔係咁好因為琴日已經唔係好開心架啦...
咩事唔好問我啦~
今日聽既歌係...
├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤├┤

就像罰我自己 就當我愛不起 
假使早點分離 或者不必至死 
為著令你如生仍因我極好奇 
暗示離開你 已勉恨你 

*狠狠喜歡一個人 能開心沒可能 
 愛侶要平凡才合襯 你太吸引 
 才太懂得傷到我心  
#明明早知你最好 然而好到吻得到 愛不到 
 看破旅途沒法再遇到  
 人人都知你最好 然而好到看得到 碰不到# 
 我與你曾互吻到晨早 算預數* 

現在就要離開 自信我看得開 
不必擔心將來 固執的心會改 
但願下個情侶 無需這樣看來 
隨時能慷慨 要愛便愛 

repeat * 

不必擔心始終得不到 沒有你多好 
就算不怎麼忘記你 但我始終也要自保 

repeat # 

你試過回望我當離補 當鼓舞




puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 31
累積人氣: 8092
站內搜尋