今日又係好早起身呀一早俾呢個中學同學打電話嘈醒左
之後訓到9點45左右我鬧鐘都響左我要起身啦
因為要起身做好多野例如執書包..沖涼同洗衫
嘩~真係好似好多野做...
不過都唔係既起左身玩左陣msn我小學同學問我琴日present點
我就話佢知改期都好既...
之後同我好朋友傾左陣msn囉...
琴日講到搵左首歌俾我好好既朋友唔知佢睇左我email未呢...
如果睇左又會點呢......仲有58日啦.....
呢幾日個弟兄都有打電話同我傾計,,多謝你呀
今日唔知點解好似好累咁
上商業既時候送左個公仔俾miss
英文堂就好累上上下堂訓著左lu
之後都冇咩野放左學同銀銀佢地傾cs project
去左沙爹王食..都幾貴呀好彩之前問爸俾左錢
唔係真係唔知點...傾完就各自回家
愛的故事~~part1
男:今宵的小伙子傾吐憾事
誰人癡癡的要再聽故事
女:偏偏癡心小子只知道上集
祈求下集是個可愛夢兒
合:知不知對你牽上萬縷愛意
每晚也痛心空費盡心思
這小子欲斷難斷這故事
全為我愛上你偏偏你不知
男:春風輕吹點點火花襯月夜
人人開開心心說說故事
女:終於傾出這小子的往事
長年累月為你怎再自持
男:今宵知否對你的暗示
為何真的將它當故事
女:偏偏癡心小子只知道上集
祈求下集是個可愛夢兒
合:知不知對你牽上萬縷愛意
每晚也痛心空費盡心思
這小子欲斷難斷這故事
全為愛上了你偏偏你不知
合:知不知每晚想你十次百次
每晚也去等因我極心癡
可不可合力延續這故事
延續這片愛意一生兩相依
|