今日5月2啦仲有8日我就離開香港啦
要去軍訓啦第一次同學校既人去軍訓返大陸
仲記得上年1月30係第一次去大陸旅行個次係去桂林五日四夜
之後四日係大陸屋企過....之後都有返大陸玩
今年就4月14同15去左彿山同番禺玩
好開心呀..而今個月5月10同11就返大陸軍訓
今年好似好多地方去咁呀呢半年裡面
呢9個月裡面變左好多野呀
有開心同唔開心...
仲記得今年3月12日第一次同你同埋我朋友係尖咀食飯(椰林角)
之後隔左幾日我地就第一次傾電話
而3月29日第一次同你吵架
之後3月31日同你出街
好多過第一次架我每次都有記錄到架
唔知你又有冇呢
今日放左學就去左地鐵站搭去尖咀搵我朋友
因為約左6點30所以要用最快既速度搭MTR
之後同你去食飯食KFC我買完野食之後見到Lincoln
不過你見我唔到嚇到我傻呀...
之後就睇衫我由此以來會睇埋一份架
睇完之後我地就去左坐公園...
你就去左OK買左包煙試食
其實我個一刻真係有D介意你食架
不過作為你朋友當然想你唔好食啦...
但是聽見你為左你愛人做咁多野我真係有d想喊架
因為我覺得自己對佢都唔差
我知道你未必會喜歡我呢一類型既女仔
但是我會為你改架雖然我真係唔知你係唔係我杯茶..但是我想為你做d野
好想你俾個機會我去了解你同知道你d野呀
真係好想同你嘗試一齊呀...
我知道冇可能但是都希望你會明白我啦 |