唔經唔覺今日已經4月1啦
今日係愚人節唔知你地有冇俾人玩呢
我今年就俾表姐夫玩..上年就俾一個人玩
今日一早7點幾就打電話俾表姐
因為本來返表姐的恩福堂
但是今日有d事做所以冇番到
最後返左自己個間教會
9點幾既時候收到一個冇來電既電話仲以為係佢
點知係送公仔俾我既Albert呀...
點都好啦Albert多謝你隻公仔
同佢傾左一陣我就沖涼換3返教會
今日好早出左門口10點1出左門口啦
出左門口因為琴晚冇胃口食野
所以買左個波羅飽食就見住架小巴走左
等左好耐先有車等到有車個司機真係好衰呀
我叫左德愛有落架係未轉彎既時候好彩有人正
唔係真係俾佢激死...之後我就跑返教會
完左之後同弟兄姊妹食完野我就搭車去左搵表姐
同表姐傾左陣計之後我地連埋表姐夫同佢教會既弟兄姊妹食飯
食完之後就返左表姐屋企練歌我就靈修
好開心呀我睇左出埃及記4章啦,,,我唸我係讀經營一定睇得切既
大家記得為我祈禱呀
|