"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 4 月 5 日  星期四   晴天


5+9=? 分類: 未分類
唔經唔覺今日5號仲有3日就入讀經營
而9日就同你去旅行心情好緊張呀
今日日記換左鈴聲呀之前係無雙普現在都係方力申
不過係大細心唔知點解呢排愛上呢首歌呀
可能我有d野唸唔到所以用呢首歌
今日冇出到去呀起身原本唸住睇法網伊人
點知冇得睇就係咁打機
打到無時停唔知點解
之後晚上就沖涼沖完涼就去左百佳買野
幫啊爸買野買完之後就返屋企順便煮野食
煮完睇左陣電視之後就玩msn
今晚要早d訓呀因為聽日要返受苦節崇拜呀


 

2007 年 4 月 4 日  星期三   晴天


渡數前夕 分類: 未分類

今日係兒童節即係4月4啦
唔經唔覺真係好快呀我仲有4日就入camp啦
仲有10日就去旅行啦
d時間過得好快呀....
今日就開始唔駛返學好開心呀
今日都係同平時一樣咁早起身
起左身之後就沖涼睇法網伊人..之後就玩多一陣msn
我就行左去黃大仙個邊中銀入錢俾Albert
入完之後去左大家樂食tea
食完tea之後就搭車去太子
因為約左見工所以好早就到左
到左之後我就行左一陣先上去
不過份工返好早呀俾我想像中早呀
見完工就打電話俾你
你冇聽到之後覆返我電話
我就搭車返屋企lu

2007 年 4 月 3 日  星期二   晴天


女朋友仔(即係我小學同學) 分類: 未分類

今日係3號啦不知不覺咁快又3號啦
今日係4月既第一日返學本來都唔係好想返架
唔係因為怕出席率唔夠唔係都唔會飛線啦
之後番到學校都係咁樣過
都係間唔中訓下覺
今日派左上學期既成績表啦
我都知道會有一科唔合格架啦
仲係我有唸過個科之後都冇咩
之後好肚餓閎時候sent左個sms俾我女朋友仔(即係我小學同學)
之後同佢傾左陣計食左陣飯食到我好飽呀
都好耐冇食過咁飽啦
唔知點解會食得咁飽

2007 年 4 月 2 日  星期一   晴天


遲到的藉口 分類: 未分類

愚人節後都過得麻麻地開心
唔知點解呢排成日都有開心同唔開心
真係好多野都唔明...點解每個人遲到都唔打電話同人講
唸起上星期六jenny遲到又唔講打電話俾你問你
你就有異性冇人性真係好嬲你呀
好想打你呀知你有拖拍啦
都唔駛咁呀!今日都係去左深水步陪Mandy令車牌
之後去左西九龍食飯都係15蚊有湯..飯..菜幾平呀
不過杯野飲好苦呀之後就去左惠康幫爸爸買野
買完野就搭車入左沙田你屋企
之後睇完寫意人生之後就返屋企lu

2007 年 4 月 1 日  星期日   晴天


愚人節 分類: 未分類

唔經唔覺今日已經4月1啦
今日係愚人節唔知你地有冇俾人玩呢
我今年就俾表姐夫玩..上年就俾一個人玩
今日一早7點幾就打電話俾表姐
因為本來返表姐的恩福堂
但是今日有d事做所以冇番到
最後返左自己個間教會
9點幾既時候收到一個冇來電既電話仲以為係佢
點知係送公仔俾我既Albert呀...
點都好啦Albert多謝你隻公仔
同佢傾左一陣我就沖涼換3返教會
今日好早出左門口10點1出左門口啦
出左門口因為琴晚冇胃口食野
所以買左個波羅飽食就見住架小巴走左
等左好耐先有車等到有車個司機真係好衰呀
我叫左德愛有落架係未轉彎既時候好彩有人正
唔係真係俾佢激死...之後我就跑返教會
完左之後同弟兄姊妹食完野我就搭車去左搵表姐
同表姐傾左陣計之後我地連埋表姐夫同佢教會既弟兄姊妹食飯
食完之後就返左表姐屋企練歌我就靈修
好開心呀我睇左出埃及記4章啦,,,我唸我係讀經營一定睇得切既
大家記得為我祈禱呀



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 23
累積人氣: 8084
站內搜尋