"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 3 月 26 日  星期一   晴天


上網 分類: 未分類

呢日我屋企電腦無得上網呀好慘又好可憐呀
今日都係咁做其他野之後
Albert約左我5點左右係apm傾計
傾左一陣你就送左隻公仔俾我多謝你呀
雖然我唔係咁喜歡比加超都多謝你送俾我份禮物呀
之後晚上就去左個朋友屋企傾計
傾完之後個心都舒服左d真係好多謝你呀
唔係我都唔知咁多野.......

2007 年 3 月 25 日  星期日   晴天


原來日子多麼美 分類: 未分類

容許我開口說我想見祢,容許我留戀祢同在,
用我渴慕的心吸引著祢,靜候祢我不離開。
全心要來數算祢的恩惠,時刻經歷主恩常在,
在這新的一天祢悉心顧念,對我流露祢的愛。
原來日子多麼美,能共祢分享悲與喜,
是祢創造我祢最認識我,有誰能共祢相比。
無論是天邊海角,還是痛苦爭扎垂死,
沒法可隔絕祢的愛,如若背上十架犧牲,我願為祢。
 

今日一早9點幾起身原本唸住唔返崇拜架
因為琴晚同Mandy傾電話傾左好耐呀
之後我又唸得太多野啦..訓唔到之後就同d朋友sms
傾到3點幾左右我先訓得著之後9點幾又起身真係好辛苦架
所以我今日做司事我點都要起身唔可以訓架
之後今日返到教會聽到一首詩歌幾好聽呀我好喜歡呀
不過唔知你地有冇聽過呢..之後下午食完野就搭車入沙田搵Mandy
同佢行左陣之後Mandy入左G2000買野我見番我中學同學
之後交換左電話之後又問佢拎左7折都幾低呀
之後行左陣飲完野陪佢打左陣機之後就搭車返屋企lu
因為今日都幾累呀...之後返屋企上網打日記

 

2007 年 3 月 24 日  星期六   晴天


遺憾 分類: 未分類

人常常掛著一句說話在咀邊...

"唉...如果給早知的話.......,我就不會這樣做......,我現在好後悔沒這樣做.....!!"......可能你和我都說過多少次!!!     

有時回想一下你和我一生....你和我錯過了多少事呢? 可能多得計不出來....而當中又有幾多是錯過後...而令你有"遺憾"呢?     

"遺憾"是一種令人哭不出來,也不能用文字和說話能形容出來的討厭事情!!....是跟你一生一世的....!你有沒有計過你到現在為止...你擁有多少個"遺憾"...??!!    

 一定有!!好多....??但現在都是已沒法改變事實了...!!不如想一想...今日的"遺憾"....當初是為何會出現呢...?     "遺憾"....通常是一些都是你能力範圍可以做到的事情......!!但你沒有去把握去做或因為自己的問題而錯過了....!!"遺憾"便出現了!!!       

"遺憾"可以令人到的在死的最後一刻......都沒法忘記..沒法放下.....!"遺憾"是人生一定會有的事...我們不可能一生人都沒有.....只是多少....!!但我們可以減少它的出現.....!!!!        

很多時候...."遺憾"都是因為......."時間", "青春" 和 "顧慮"...壞了你的好事.....!!!     

大家試想想...如果人生如果沒有時間的限制...你會有好多時間 去做你要做的事....你可以一個一個去完成...無限的目標.....無限去完成......無限機會....!!    

 但有時間的限制.....你要在有限的時間內完成....而你完成不到便會沒有機會再做去完成......而機會是由時間所產生出來...如果沒有時間限制...人人都機會都是一樣....今日做不到的事...可以來日再去彌補!!!      

而"青春"也是遺憾的一個最大原因...很多時候...年紀會令你可以把你完成事情的能力降低......有時會聽人家說"力不從心"想要去做的事...可能因為年齡和身體的問題...再沒能力再去做一些自己好想做的事...!!       

 而顧慮就是令你有"遺憾"的最大因素....!!人有時因為要做一件事之前...想得太多太多...怕失敗....!!引致錯過了時間..錯過了機會..更錯過了青春......!!  

  其實有時侯如果在不是會影響到別人.....!!!不是犯法的情況下.....便盡管去做吧.....!!! 不要想得太多.....可能事情本身是等了你好久.......只是等你行動....人生......工作....朋友...家人....感情都是....等著你...但不是永遠等你.....因為它們都有時間限制!!!   

 

2007 年 3 月 23 日  星期五   晴天


時間 分類: 未分類

 唔經唔覺呢個星期又好似過得好快呀
星期一放完假之後就返學返到今日星期五
時間過得真係好快呀唔經唔覺
今日已經23號啦咁快仲有8日又到4月啦
4月有好多假放呀足足有15日呀好多又好開心呀
真係好期待4月呀4月8同9就去教會既讀經營
而4月14同15就返大陸玩

都係好開心呀~~真係好期待呀
今日返學遲到呀..係因為我掛住睇電視
所以遲左好多出門口呀出左門口之後就行左去新蒲崗個邊搭小巴返學
因為呢架小巴係學校對面落雖然貴$1.5但是都好快呀
搭到行埋上去遲左15mins今日係第一次遲到呀
本來唸住唔返架但是又唔係咁好
所以最後都出門口返學唔想逃學
放左學去左Nicole到同佢傾左陣計之後就走左lu
因為約左爸爸8點食飯食完之後就返屋企睇左陣電視
我就開電腦打日記..
 

2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


陳太 分類: 未分類

今日好早起身呀因為今日10點約左陳太傾計呀
所以一早起左身之後就沖涼沖完涼即刻換3返部隊
之後同陳太傾完都有少少安慰
傾完我就行去黃大仙個邊搭地鐵
好樣衰入到地鐵俾人check飛wow
之後未俾左張學生八達通佢睇law
下午就返學都係咁law冇咩野呀
就咁過左去放左學同啊ling出左旺角行街
行左一陣就返屋企lu
我既疑問仲係個心到呀點算好呢
究竟我想d咩架



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 29
累積人氣: 8090
站內搜尋