自從琴日係大陸軍訓完出到黎有好多野想同"你"講同分享講架
但是等左你好耐都冇online呀
所以~我都冇理到你就繼續同我d朋友傾
之後搭車返香港既時候就打電話俾wonwon傾左陣
wonwon好聽我講自己第一次煮飯食呀
雖然你唔舒服都嘗試左第一次呀
為你而感動喊添呀..><因為好少人會聽我講你係第一個呀
之後睇完唐心就打電話俾wonwon你啦
你仲話我準時..咁我係有準時既人黎架
之後同你傾到12點30傾左2小時
個日我唔係同你傾到電光唔舒服呀
所以~你唔駛內疚呀我可能有d感親所以唔舒服呀
所以你唔駛擔心呀..之後傾完電話我地轉左msn
不過都多謝你sent左咁多可愛既野俾我呀
唔知點解我見到d野好驚傾傾下msn你就打電話搵我
我果時冇唸個你會咁架之後你仲同我講;訓啦
之後隔左一陣我都訓啦
因為我都好累呀因為剛剛兩日一夜既軍訓完左我都覺得累
所以訓到四點左右呢個死人李生打電話俾我
都唔知發生咩事咁夜打電話俾我做咩野
今日問佢又話冇野神神化化既...
之後起左身hea左半個鐘我先入去沖涼
涼完涼見啊爸仲搵緊電腦我都唔出聲俾佢玩
之後佢就俾左我玩..但我一開msn我都唔見"你"有online
我唸"你"一定有野做所以冇online啦
之後1點幾左右我就出左門口
點知我去到目的地唔記得點去
之後未打電話返屋企問電話
點知搵唔到佢地=.="我就打電話俾wonwon同wonwon講
好慘好彩wonwon起左身之後你又整緊野食
你話食完野打電話俾我到現在都未打><
|