好耐冇寫日記啦~一寫就寫30號啦
呢日我都冇咩心機寫..因為我都唔想再打日記啦
由於我29號呢日入左camp去左長洲明暉營渡假兩日一夜
玩得都幾開心呀都有團隊精神呀
唔錯唔錯...good^^我幾開心因為唔開心玩番下會開心d既...
玩完曬所有遊戲之後我地每班有d同學食完野
就搭慢船番中環...既途中正下著大雨..
咁IT班有個男仔就好好心搭住我膊頭就送左我去搭船
多謝你呀浩然~~^^我知道你好努力叫我忘記
但是我真係做唔到呀..對唔住呀
我係架船到不停唸起得得地係因為我唔甘心一d事情
所以~我就冇lala喊左出來真係唔好意思呀
不過我有好多野都唔明不過算啦~
有好多野過左就過左架啦
如果要有都冇用架啦~~
|