"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 6 月 11 日  星期一   晴天


考試的第一天 分類: 未分類

唔經唔覺沒有你的日子已經一星期多一日啦(即係第8天)
真係有d唔習慣..今日叫左我朋友打電話叫我起身溫書架
點知佢冇打電話俾我..><真係過份呀又冇叫我起身
次次應承左我既野都做唔到..真係好冇口齒呀..
之後我一起身既時候已經8點30啦..遲到啦所以用最快既速度沖涼
因為今日係第一日考試呀..所以唔可以遲架
沖完涼我就換3返學落去巴士站搭巴士返學
之後返到學校已經9點30啦真係好早呀..
之後未溫多陣點知溫左個d就唔出..
真係好過份呀..呢份卷我唸應該都有2分既....
不過知道maths一定唔合格囉..對唔住呀Candy令你傷心
之後11點54分左右就走lu..之後啊琪同挑等埋我一齊走
我地就去左新世紀溫書本來佢兩個同我講唸住番屋企溫書架
點知呢個啊琪好唔得囉成日掛住玩都唔係溫書
我同啊挑溫左陣就去左旺中行左陣我地就返屋企lu
之後晚上就同美麗一齊去左新蒲崗圖書館溫書同借書
之後美麗去左我屋企溫書溫到10點左右就走lu
因為大家都累啦

>>2007年06月11日 Mon

2007 年 6 月 10 日  星期日   晴天


C奶 分類: 未分類

沒有你的日子真係好慢長..今日原來沒有你的日子已經一星期啦
今日我冇set到鬧鐘起身..但是望見出面咁大雨
爸爸一定唔會俾我出去返教會的
所以係屋企繼續訓覺...
琴晚訓訓下俾個雷打醒左呀之後聽到收機講
現在係紅色暴雨警告之後望下電話幾點
原來係3點幾架啦之後見到有sms未覆..
未復埋繼續訓lu....之後就訓啦我朋友又復左我都唔理啦
今日都係要溫書..因為聽日就考試啦
有d唔習慣一樣野..個樣野係d咩
就係已經唔習慣左好長既日子架啦呢樣野...
不過唔知幾時先會再有呢樣野出現呢
真係好期待呢樣野再出現呀
今晚去表姐屋企食飯..佢煮左我最愛既雞翼俾我食呀
但是我禁食中只可以食你一兩隻好啦...唔會食得多囉
希望你唔好怪表妹啦..表姐夫都唔好怪我呀.......
之後就睇師奶兵團真係好感人呀個結局...

2007 年 6 月 9 日  星期六   晴天


飲水思源 分類: 未分類

今日都係平平無奇咁過左一日
今日都係一早起身..之後沖涼..沖完涼之後就換衫
換完就玩左一陣msn....
之後就出門口搭車去左紅磡...
傾project點知有個同學真係唔知點做野傾既
傾左好耐呀傾到7點30左右先走
之後我好肚餓都係飲水..每日都不停飲水

2007 年 6 月 8 日  星期五   晴天


再見啦~ 分類: 未分類

今日已經係六月八日啦時間過得好快
好快下星期一就考試啦..真係好唔捨得班同學仔呀
點算好呀~~希望我地考完試仲有聯絡啦
今日係最後一日返學而下星期一就考試啦
真係唔捨得你地呀....><
沒有你既日子已經第六日啦...之前原來我計錯數今日應該係第六日
呢幾日我一樣覺得好痛苦..見到你都唔可以叫你我真係好痛苦
點解要因為一個誤會搞到d關係咁彊呢
我真係好唔明白呀.....其實有好多野都唔係到我地去唸同去想架
因為每個人唸既野真係唔係你心目中唸既野黎架
正如每個人一出世就唔會有朋友同大個左都唔會有男女朋友
係要自己建立的..朋友就係要同大家傾計覺得岩傾就會有朋友
而男女朋友都係由朋友建立重以互相了解深左
覺得對方係岩feel有個種touching都未必係你男女朋友架
都要大家覺得係先可以一齊
因為冇人會同一個完全唔了解既男或者女既人一齊
咁樣一齊左會更加痛苦同好容易分手的...
因為冇人係完美架...如果呢個世界個個都係完美就唔會有咁多人分手啦
今日返到學得知放番3點45好開心呀
今日上完英文堂之後就考完普通話本來2點可以放學
我就係班房坐到小息
因為怕啊其唔知我地放左學...
之後3點35左右啊其打電話同我講無番學
又唔早d打電話同我講我等左你1小時35分鐘呀真係衰
最後一日返學都要咁對我....><
放左學番屋企睇番學警出更..因為部電視機壞左既關係
所以我download左黎睇...睇左第二集覺得陳鍵峰覺得好岩
有時失去左既野就失去...
如果冇野失去點會有咁既大智呀...人需要勇敢生存...
我話過重新許願...其實我覺得我失去左好多野
呢d野雖然唔算d咩野
但是我覺得已經~好感恩..
希望每個人都會明白...

2007 年 6 月 7 日  星期四   晴天


網頁世界 分類: 未分類

今日沒有你的日子已經第六日啦...
真係好辛苦..本來今日set左鬧鐘9點幾起身架
因為我琴晚做功課做到差不多2點呀
之後今日好累所以冇精神咁
之後最後都10點10左右起左身..醒左之後就沖涼
因為今日要補課呀所以好早起身沖涼
沖完食埋飯就休左一陣息我就出門口啦
返到學校都係冇乜人之後就見到Ada...
之後我地班d人...今日4堂英文呀..英文present都ok呀..
多謝你呀howon幫我昨文好多時都好唔該你呀
有時真係唸你係唔係愛上我架^^
之後上電腦堂坐左銀銀隔離因為要整網頁既關係
所以坐左過去..之後放學本來啊其約左我
之後我都6點30先放學佢打電話俾我
之後我都唔去啦之後食完野就返屋企做網頁lu



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 2
累積人氣: 8063
站內搜尋