唔經唔覺沒有你的日子已經一星期多一日啦(即係第8天)
真係有d唔習慣..今日叫左我朋友打電話叫我起身溫書架
點知佢冇打電話俾我..><真係過份呀又冇叫我起身
次次應承左我既野都做唔到..真係好冇口齒呀..
之後我一起身既時候已經8點30啦..遲到啦所以用最快既速度沖涼
因為今日係第一日考試呀..所以唔可以遲架
沖完涼我就換3返學落去巴士站搭巴士返學
之後返到學校已經9點30啦真係好早呀..
之後未溫多陣點知溫左個d就唔出..
真係好過份呀..呢份卷我唸應該都有2分既....
不過知道maths一定唔合格囉..對唔住呀Candy令你傷心
之後11點54分左右就走lu..之後啊琪同挑等埋我一齊走
我地就去左新世紀溫書本來佢兩個同我講唸住番屋企溫書架
點知呢個啊琪好唔得囉成日掛住玩都唔係溫書
我同啊挑溫左陣就去左旺中行左陣我地就返屋企lu
之後晚上就同美麗一齊去左新蒲崗圖書館溫書同借書
之後美麗去左我屋企溫書溫到10點左右就走lu
因為大家都累啦
>>2007年06月11日 Mon
|