今日一早7點20分起左身俾太陽曬到好熱醒左
之後繼續訓番8點30醒左見爸爸仲未起身
咁我就訓多陣之後8點55分起左身就打電話俾Ada叫Ada起身
之後我就沖涼食早餐食完之後就出門口
點知我漏左野又要回家囉所以今日返中心遲到呀
一返到中心第一個叫到Bonnia同佢say左個hi
之後就入房聽簡介會...我個組d小朋友太活躍啦
有d都唔聽人講既今日同Ada..Joe..龍同我呢四位義工
職員就Maggie同秀珍同佢地..今日佢地班小朋友去上水農圃原來都要$100蚊位架
真係好貴law..去到都冇咩野
d野食又多肉類同好少菜又冇糖水食真係唔係咁開心囉
之後返到中心班小朋友好似傻左唔聽Miss講野
我就大聲講左句聽人講野邊個唔聽話就冇西瓜食
d人即刻靜曬..勁呀....yeah..(再一次發揮到Miss既精神)
之後同Ada食左個tea之後各自走lu
佢約左珮珮我就返屋企...因為我好累呀
|