今日8點幾起左身..我男朋友(得得地)仲訓緊
佢叫我9點叫佢起身..我當然俾佢訓多陣
之後我沖完涼就叫醒左男朋友(得得地)起身...
你好懶皮呀叫我著完鞋先叫你起身
加埋所有野你呀9點06分先起身
叫你唔起身我真係好嬲我就想唔叫你起身
一個人咁走左俾你知道左我就停左係度
之後你即係換3送我去火車站我搭車返教會
因為今日返10點30所以我都好擔心遲到
之後未打電話俾我朋友傾左陣...
未同佢講你既sms好事呀俾我男朋友(得得地)叫到
之後就問左我..不過你(得得地)呀琴日好唔聽話呀
成晚掛住打機唔訓...整到我好擔心你(得得地)呀
同得得地傾左陣sms之後就俾我逼左沖涼
沖完涼我差不多返到教會就打電話俾得得地
我差d俾架車撞到呀好感恩冇事呀...
今日好似聯合聚會見到每個唔同教會的人來到我教會
好開心呀~~
|